Reply on: metro #32149:
Nuž, nemyslím si, že máš celkom pravdu. Prípadnému budúcemu vzrastaniu prepravných nárokov je podľa mňa električka pripravená čeliť rozhodne lepšie ako budúce metro. Povedzme, že sa metro postaví aj s určitou rezervou no raz počty cestujúcich dosiahnu aj rezervné maximá. Čo potom? Metro len tak neprispôsobíš, električku však áno. Ako bolo viackrát napísané, Petržalka výhľadovo môže získať aj ďalšie električkové trate, nemusí sa obmedzovať na vytýčený koridor.Že to, čo píšem, má niečo do seba, potvrdzuje aj Tebou ospievané pražské metro. Po tridsiatich rokoch prevádzky trasa C dosahuje maximum využiteľnosti, vlaky sa navzájom brzdia, intervaly sú čo najkratšie a predsa sa ľudia vozia ako dobytok - dvere sa na stanici nemôžu zavrieť, čo je to tak narvané. A čo teraz? Iste, treba odľahčiť trasou D. Ale ako vidíme, ani samotná Praha len tak zo dňa na deň nevezme prachy na takú obrovskú stavbu.
Re #3266 metro: Celkom by ma zaujímalo, v koľkých ďalších mestách si sa električkou viezol a v ktorých. Neuraz sa, len ma to zaujíma. Mám totiž pocit, že sa nevieš povzniesť na bratislavskú realitu, kde električka je niečo staré, špinavé, červené a pomalé.
Mne na pozdvihnutie nálady stačí previezť sa na brnianskej L8 - to je vozenie! A to nehovorím, že nnexistujú ešte lepšie veci.
fobust
Vitaj v klube! JA MHD vyuzivam vyhradne na cestu do/z prace. Do DNV jazdim autom, je to 1000 krat pohodlnejsie, nemusim prestuupovat, cakat a tlacit sa. A v zapche si radsej postojim s autom ako sa mackat v smradobuse. Aj na Trnavku chodim autom, je to ovela komfortnejsie ako prestupovanie a tak. Do prace je to ine, lebo tu nie je doriesene parkovanie a navyse idem bez prestupu a to aj tak iba 10 minut...