pred časom sa debatovalo, že nie je možné vytvárať trojičky, lebo by to presahovalo zakoných 40m. Zaujalo ma to a trochu som premýšlal a počital a vypočítal som nasledovné.
Vytvorme súpravy K2+T3 (dľžka 36,6m a osaditeľnosť 386).
A teraz ich skusme nasadiť na napr. račiansku radiálu. Teraz tam premáva 4xT6(T3) + K2 5 krát za hodinu, čo je 3544 ludi/hodinu a potrebujeme 25 vozidiel. Ak by premávala linka s K2+T3 a druha linka s 2xT6(T3) 6 krát za hodinu, tak by sme ziskali kapacitu 4326 ludi/hodinu s 24 vozidlami. Ak by ostal zachovaný 12 minutový interval tak by kapacita ostala prakticky nezmenena (3605/h), ale staci na to 20 vozidiel.
Z uvedeneho sa mi vytvaraju otazky, ked DPB tak strasne chce setrit vozokilometre, tak reco nie napr touto cestou?
Rád si prečítam vaše názory
Vytvorme súpravy K2+T3 (dľžka 36,6m a osaditeľnosť 386).
A teraz ich skusme nasadiť na napr. račiansku radiálu. Teraz tam premáva 4xT6(T3) + K2 5 krát za hodinu, čo je 3544 ludi/hodinu a potrebujeme 25 vozidiel. Ak by premávala linka s K2+T3 a druha linka s 2xT6(T3) 6 krát za hodinu, tak by sme ziskali kapacitu 4326 ludi/hodinu s 24 vozidlami. Ak by ostal zachovaný 12 minutový interval tak by kapacita ostala prakticky nezmenena (3605/h), ale staci na to 20 vozidiel.
Z uvedeneho sa mi vytvaraju otazky, ked DPB tak strasne chce setrit vozokilometre, tak reco nie napr touto cestou?
Rád si prečítam vaše názory
yale
Samozrejme, idealne by potom bolo robit prechod Dunaja tunelom a stanice na lavom brehu by boli podzemne a v meste pokracovat uz prevazne razenymi tunelmi smerom k radialam, kde by trate dalej chodili po povrchu.
Stale mi to vsak vychadza na rychlodrahu s lahkymi zeleznicnymi vozidlami, plnym zeleznicnym zabezpecovanim a dohladom, nez na nejaku ospalu rekonstruovanu T3, ktora sa bude precrngavat cez mesto na metrovom rozchode.