Reply on: S499.1023 #32111:
Nechcem byt zle chapany. Nie som nejaky militantny odporca 24 Tr/25 Tr. Naopak. Mam pocit, ze je to celkom slusny trolejbus. No jeho najvacsou devizou je podla mna aspon ciastocna unifikacia s Agorou, a teda moznost pouzitia istej casti nahradnych dielov a servisnej siete Karosy. Tato vyhoda ma ale v Bratislave nulovu hodnoty, kedze Citybusy tu zatial nemame a kvoli roznym okolnostiam dufam, ze ani mat nebudeme.Viem, ze na 21 Tr/22 Tr uz mozem zabudnut. Napriek tomu mam pocit, ze 24 Tr/25 Tr toho za rovnake peniaze poskytuju v konecnom dosledku menej.
Nevedel som, ze ST18 planuje mat vyzbroj na streche. S tym CNG motorom si to myslel vazne? Bola by to zaujimava alternativa, na druhu stranu -- kde by boli flasky? V priestoroch palivovej nadrze autobusovej verzie?
fobust
Obzvlast ta moja... Prekvapivo zachovala... Samozrejme ze ma miestami koroziu, ale na embecku je to az zazrak v akom stave je. Nic co by sa nedalo vyvarit. Mozno lavy zadny blatnik by mohol byt komplikovanejsi, ale ten sa da zohnat. Karoseriu vsak budem robit ako poslednu. Najprv treba brzdy (tie uz prekticky su), riadenie, prevodovku. Potom sa to moze cele odstrojit, vyvarit, nastriekat, zmontovat. Este by to chcelo nove zadne svetla, ale 520 za jedno nedam. Treba este kuknut inde ako v Stupave. Dalej odvzdusnovaky na brzdy, pripadne nove oblozenie, este ho musim kuknut. Pneumatiky su OK, tie vydrzia este dost, profil je uplne v norme. Riadenie nema ani taku velku volu ako by sa dalo cakat, geometria je spravna, netaha do ziadnej strany, vracia sa do stredu, pneumatiky su rovnomerne zjazdene... Cakal som horise ako toto. Som az milo prekvapeny... To auto ma velky potencial stat sa kvalitnym veteranom. A planujem do neho vrazit 15 000 Sk, co bude bohate stacit, stacilo by aj 10 000, ale ja to chcem mat poriadne. Inac, stalo 16 000.