Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #32039:
no nove logo, len to SUPER mega cooool logo bratislavy je podla mna tiez hnus. ale nech z toho vychadza.
Reply on: Richard #32041:
Čo ja viem, podľa mňa by to nestálo až tak veľa. Keby vychádzalo z toho mestkého...
Reply on: S499.1023 #32042:
O.K. tak vytvoriť nove logo.
Reply on: Piol #32018:
Trosku Ta poopravim. trojicky jazdili okrem R4 aj na R2, R7 a ked sa dobre pamatam, tak aj na R1.
Terazky mierim na Dolné Hony nazrieť úžasné VRBUSTie dielo.Kto chce,môže sa pridať.Ad logo DPB:On má nejaké logo?Doteraz som žiadne nevidel,iba znak.
Reply on: J #32039:
Naco chces pre boha menit logo DPB, to uz fakt nieje naco vyhadzovat prachy v DPB ??????????
Reply on: J #32039:
Zle. Takto to malo byť: ... ale myslím si, že ÚD sú na to aby robili aj GO. V Prahe kto robí ...
Reply on: aNTI #32007:
Zmena loga presne napadla aj mňa. Mohlo by vychádzať z nového loga Bratislavy.

Re #32014 S499.1023: No veď áno robila sa len keď zvýšil čas, ale myslím si, že ÚD sú na to aby robili GO. V Prahe kto robí T3P či RP či ako to volajú?

Re #32011 Papyr, Re #32006 Richard: Trojičky (T6) sa tuším skúšali aj u nás, na L11 počas račianského vynobrania pár rokov dozadu, ale nie som si istý.

Re #32026 fobust: A na drážnom úrade by zareagovali ako na DPB:
?To sa nedá preboha, veď by nám to na ulici zabíjalo ľudí.
? Ale veď v nemecku to jazdí.
? No naši cestujúci by to nepochopili.

Re #32038 Andy: Bez ohľadu na vaše doťahovanie, dosť som sa zasmial ? ? ? ? ?
Reply on: COLOR #32037:
Panebože, Michlík, kedy ťa už zrušia bez náhrady?
Reply on: Andy #31918:
Len dodatocne to strucne okomentujem.

Andy, ty si blbec.
aNTI:Mám podobné pocity?.Ale odolávam...Mimochodom,aká električka Ťa oslovuje najviac?Mňa prototyp T2 a Düwag?.
Reply on: S499.1023 #32034:
Jasne ? . Sucitim s tvojou hrozou. Ked ta elektricka sa na mna vzdy tak necudne pozera, tie jej pekne ocka vpredu a sexi kuplovacka vstrede. ? ? ?
aNTI:No najhoršie je,keď už musím vystupovať ako opozícia proti zastupom sfanatizovaných tramvajofilov.Takže keď sa z akéhokoľvek dôvodu poserie niečo na niekam príde kolóna električiek,tak tú križovatku na pol hodiny pre všetko ostatné zablokujeme,lebo preferencia?
Reply on: S499.1023 #32030:
nie, ale ved sme hovorili aj o preferencii a to by nebol problem keby si to salina prefrcala ci nie? alebo chceme 3xT3 bez preferencie?
Emo: to by bola ina bomba 831/17Tr nizkopodlazny. Oni akurat dodrzali normu.
900 (?) mm pre autobus s motorom pod podlahou, 750 mm pre ine usporiadanie (teda aj trolejbus).
Reply on: Emo #31994:
No ja som pocul ze taku ako ma 14Tr cize 750.
Reply on: aNTI #32027:
čo ja viem ,napríklad taký výraz "vyprázdňovací čas križovatky" Ti niečo hovorí?
V Budapešti tiež jazdia anakondodupláky len na 4/6 a nie niekde uličkami.
Reply on: fobust #32026:
Predpisy o cestnej premávke sú jednou z vecí, ktoré si každý štát rieši sám - už len z takého prozaického dôvodu, že neviem, ako by si donútil Nemcov, aby si diaľničné tabule zmenili z modrých na zelené. Takže EU nám v tomto nepomôže, treba lobbovať v parlamente. No a 3xT3 by som v meste rozhodne nechcel - to by totiž bolo na úkor intervalov.
Reply on: aNTI #32027:
Napríklad kvôli dĺžkam nástupíšť, koľají v staniciach a pod...
Reply on: fobust #32026:
a preco musi existovat nejaka najvacsia hodnota dlzky supravy???? ked niekto vymysli ako prevadzkovat dlhsiu bez obmedzenia ostatnej dopravy tak co?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.