Kebyze mam vodicak skupiny B, tak si jazdim normalne po silnici A na parkovisku nemaj strach. Ked som neotrieskal Ik280, 15TrM a podobne hebeda, tak ti neotrieskam ani tvoju tisicovku.
Kazdopadne by som sa minimalne rad pozrel a pokritizoval ti to
Skoda 1000 MB De Luxe, 10. seria, 1966. Som blazon, ja viem. Akurat v malom technicaku zabudli napisat tazne zariadenie, akosi to vo velkom prehliadli, takze papiere sice mam, ale maly technicak bude treba vymenit... Tych 150 Sk mi nevadi, ale ten cas... ?
Neviem posudit. Nemohla by mat v zime problemy, ako kazdy iny klbak so zadnym nahonom?
No islo mi skor o to, ze jednomotorova 25 Tr bez akehokolvek pridavneho pohonu bude stat asi tolko, co stala dvojmotorova 22 Tr (aspon zhruba tak sa zatial o cene 25 Tr hovorilo). Neviem, kolko bude priplatok za plnohodnotny diesel agregat, ale urcite to nebude zadarmo. Za tu cenu sa uz mozno bude dat zaobstarat aj dvojmotorove Trollino 18. Len to by musela existovat trat cez Slavicie udolie na Mudronovu... ?
To ako chceš povedať, že jednomotorová Š25Tr s pomocným dieselagregátom, ktorá má výkon elektromotora nejakých 280kW trvale a cez 500 kW hodinovo, by tam nevyliezla alebo čo?
Nie, nemyslím, že by stanovisko dráhového úradu bolo odporúčacím, zamietavým a iným, myslím si, že by tak či tak vôbec nebolo brané do úvahy. Viem totiž, ako prebieha zákonodarný proces na Slovensku v realite.
A ty vieš niečo o zákonodárnom procese? A čo takto pripomienkové konanie? Nemyslíš, že stanovisko dráhového úradu by bolo pri novele tohto zákona dosť silné na to, aby sa stalo odporúčacím a zamietavým. Teda ak by bolo také, aké som uviedol v príspevku #32039 . Avšak nemôžem vedieť aké by bolo stanovisko dráhového úradu.
Niekedy tento týždeň sa po 44 rokoch vrátila električka do ulíc Atén. Bol o tom príspevok na TA3 v športe. Hádam to bude aj v raňajších vysielacích blokoch, tak si kuknite.
galiyosha, andy: Tak už asi vieme čo bude jazdiť na DD.
Skôr by ma zaujímal jednak to rozdelenie kilometrov na jednotlivé trakcie (vozokm v električke je podstatne drahší ako v autobuse ale miestokm zase najlacnejší) a taktiež to, prečo neporovnávajú s nejakým iným mestom - napríklad Ostravou, Prešovom, Plzňou. Sú aj mestá, ktoré na km dostávajú podstatne menej ako Bratislava a napriek tomu kvalita dopravy je neporovnateľne vyššia.
galiyosha
No islo mi skor o to, ze jednomotorova 25 Tr bez akehokolvek pridavneho pohonu bude stat asi tolko, co stala dvojmotorova 22 Tr (aspon zhruba tak sa zatial o cene 25 Tr hovorilo). Neviem, kolko bude priplatok za plnohodnotny diesel agregat, ale urcite to nebude zadarmo. Za tu cenu sa uz mozno bude dat zaobstarat aj dvojmotorove Trollino 18. Len to by musela existovat trat cez Slavicie udolie na Mudronovu... ?