No neviem, ale prvá vec čo si v T3 všimnem je, že na ráme okna je vždy taká vrstva prachu, že v saku je lepšie ísť taxíkom. Vo Viedni sú tie rámy proste umyté.
Re #31760 Andy: Neviem. Lamač je pre mňa dedina na 2. pásmo. Asi by sa to malo robiť nejako inak. Určiť stred mesta. Napríklad hodžovo a 10km jazdy linkou by bolo 1. pásmo 10,1km by už bolo druhé pásmo. O.K. aj to je blbosť.
No v starinách to nebolo o nič lepšie ako v T3. Môj dojem, to sa nedá povedať objektívne. Ale keby nám eliny jazdili tak často ako tam, tak na tou špinov v BA primúrim všetky oči čo mám. V podstate by aj mohli jazdiť tak časo, aj častejšie ale nie na 12 linkách ale na dogme (neviem si spomenúť kto to vytvoril.
A na základe čoho podľa teba napríklad ten Lamač patrí do 2. pásma a Dúbravka do 1.? Však tie časti nie sú nejako brutálne oddelené 5 kilometrami poľa.
Jediné, čo bolo v električkách špinavé, bola podlaha v ULFoch. Ako keby bola poliata nejakých lepidlom. Ale poťahy na sedadlách čisté, okenné rámy čisté, a čo viac treba..
Čistejšia ako v Bratislave veru nechodí. Možno tam nie sú čmáranice ale špina je totožná. Či je to starina alebo ULF. Aspoň vždy som mal to šťastie na špinavú električku.
A pri vstupe do vlaku bez lístka sa platí 800 Sk, pokiaľ sa nepreukážete niekým chorým alebo niekým, komu pomáhate. Takže keď idete do vlaku bez lístku, tak aspoň dvaja, aby sa jeden na druhého mohol vyhovoriť, že mu pomáhal.
Takže pokuta za nepreukázanie vstupenkou na nástupište vo vyhradenom priestore je až 80 Sk, pričom za neoprávnený vstup do iných priestorov len o niečo vyššia - 100 Sk. Takže keď už idem na nástupište, tak by som rovno mohol vstúpiť tam, kde nie som oprávnený byť, je to totiž len o 20 Sk drahšie.
Mám tu link z piatkového Večerníka. Príspevok o nevhodnej možnosti prestupu z linike 201, 202 na X20. Ak ste to sem už niekto dali, tak sorry ? http://www.vecernikba.sk/1131a04a.php
Ale zas na druhú stranu, keď som občas v Rakúsku, je tam kopa možností niečo nezaplatiť, napríklad "sáčkové" noviny, ale nikdy by mi nenapadlo to nezaplatiť. Čo som sa minule pýtal aká je pokuta na čiernu jazdu viedenskou električkou, to bolo preto, že či sa mi oplatí ísť na čierno, keby mi náhodou nezostali peniaze ani na ten lístok. No doteraz som nikdy vo Viedni na čierno nešiel. Síce ta električka je pre mňa drahá, ale aspoň chodí čistá, chodí každých pár minút, rýchlo a bezpečne. A pre toho, kto zarába na rakúske pomery, to už ani nehovorím.
Máš úplnú pravdu, ja DPB platím len preto, že nechcem mať starosti s tým, aby som pozeral, či nejde revízor, pričom by som na čierno cestovať mohol a to aj veľmi úspešne. Čo sa ZSSK týka, je to podobné. Keby to nekontrolovali, tiež by som si lístok nekúpil. Napríklad zo ŽST Petržalka po štátnu hranicu si lístok k JFN karte nekupujem, pretože to je zbytočné zdržanie pri pokladni (navyše keď musím predkladať pri okienku dobre že nie ranný moč) a tie ceny, že IC 34,- Sk jednosmerne, tak to im odmietam platiť. Absolútne nikto to tam nekontroluje, keďže je tam už rakúska osádka. Na stanici je upozornenie, že ak ten lístok nemám, zaplatím 800 Sk. To beriem, keď ma tam niekto skontroluje a dá pokutu, tak ju asi bez problémov zaplatím. A napríklad keď chodím na hlavnú stanicu čakať na nástupište starú mamu, tak tiež nekupujem vstupenku na nástupište (dnes som si ju zo srandy kúpil), pretože je to riadna volovina. Mimochodom, aká je za to pokuta? Pred pár rokmi bola vraj 4,- Sk.
Ono to bolo podla mna aj o tom planovanom hospodarstve, socializme a tak. Vsak aj skodovka vyrobli dost vela prototypov normalnych aut, napr. Skoda 720. Ale furt sa vyrabali donekonecna sunky 100, 105, 110, etc... Proste nikoho nezaujimala kvalita, ale iba kvantita. Ze tento system nemohol fungovat je jasne. A to iste bolo aj u autobusov. Proste iba vyrabat a vyrabat na sklad. Aj T3 sa vyrabali na sklad, akekolvek upravy prevadzkovatela nemozne, bud vezmes alebo nebudes mat nic...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J