Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: aNTI #31722:
No ale ja som niekedy dosť na nervy aj zo samotného cestovania v MHD, takže ďalšie nervy netreba. Nechcem z toho adrenalínového športu už ako mladý dostať infarkt alebo pokutu. 🙂 Pár dní sa dá ísť na čierno, ale potom mi to lezie na nervy. Ono by sa to v podstate dalo aj každý deň, len keď použijem niekedy aj 10 spojov za deň, tak ma to nebaví.
Reply on: aNTI #31713:
Ja som ako decko Sanos neznášal kvôli vysokohorským schodom. A navyše 15Tr som doteraz nikdy nevidel na ulici pokazenú so zlomenou nápravou narozdiel od Sanosu.
A čo sa týka vyradenia Sanosov, nejaký z posledných Sanosov zlomil nápravu v podjazde pod Kramármi. No a potom posledných tuším 5 ks Sanosov bolo vyradených kvôli tomu, aby mohli byť kúpené 15TrM 6617-6621. Ak by totiž Sanosy šli na generálku do DSZO, 15TrM by sa nekúpili. Jeden zamestnanec DPB by sa totiž zgenerálkovanými Sanosmi nemohol chváliť tak ako novými 15TrM.
Reply on: Andy #31721:
je to proste forma adrenalinoveho sportu to chodenie na cierno. najma ak si vymahatelny (rozumej mas prijem a adresu). ja osobne as pri tom krasne potim ?
Reply on: pista #31712:
A mne niečo hovor, keď jazdím vždy na električenku. Tých pár dní, čo ju nemám (zrejme by som si ju kúpil už včera, keby DPB malo možnosť mi ju predať) hádam kanál o toľko nepríde. A tie peniaze do toho kanála hádžem dávno a nezostáva mi nič iné ako ich tam hádzať dalej, pokiaľ nechcem pri cestovaním MHD prísť o nervy. 🙂
Reply on: pista #31712:
To NIE je KRADNUTIE, keď tých mojich 3800 Sk ročne ide napríklad do transparentov BUSE, ktoré žiaden človek v DPB nie je schopný poriadne naprogramovať, tak iba tie peniaze hádžem do kanála, vieš?
Reply on: aNTI #31717:
A obcas to aj pukne a treba to privarit. .... "A vo tom to je" ? ? ?
Reply on: Trolej #31711:
Sanosy vobec neboli super. Pre vlkä to bol urcite najhorsi trolejbus, pretoze vyska chodov predcila snad aj Ik280 🙂 Pritom od Skodovky trolejbusy boli tradicne "nizko" podlazne, cize ani do starucickej 9Tr nebolo treba podnikat horolezecky vystup.

Legendarne ... no jo, legendarne boli. Tazko povedat, kvoli comu - ciastocne mozno aj kvoli tomu, co som pisal vyssie. Ono nase B732 su napr. tiez chodiacou legendou 😃 ... Teraz nadavame, ale ked nebude v uliciach ani jedna B732, tak budeme oplakavat (Ze, Fobust .. 😉 )
Reply on: pista #31716:
no hej, mne otec spominal ze je to jaklovina. Ja sa nebojim do toho sadnut. Problem podla mna je ze vsetky narazy a nerovnosti sa vyrovnaju ohybanim konstrukcie a teda sa to postupne cele roz***ava lebo to nema co drzat pevne pokope.
Reply on: aNTI #31714:
Ten audit som zamozrejme myslel aj s rieseniami na zlepsenie fungovania podniku, ktore zahrna aj vymenu riadenia, inak to urcite nebude mat zmysel.
Plynofikovane Karosy su super, pretoze nedymia a nesmrdia, no s ich zivotnostou to je otazne. Ved nechajme sa prekvapit a zhodnotme to tak o 3-4 roky, pokial vtedy este budu jadzit. To, ze sa "hegaju" ako nejaky Anderov rebrinak, to chapem, odkedy som videl odstrojenu Karosu - len ram - ako ju zvaracka stvorila. Myslim, ze keby to tak videlo viac cestujucich, asi by mali vazne obavy posadit sa do takeho labilneho ramu, ved to nema ziadnu tuhost. Niekedy mam pocit, ze keby na leto vybrali von vsetky okna, tak ten autobus nadobro strati vsetku tuhost a posklada sa ako domcek z karat.
Reply on: Trolej #31711:
sanosy boli autobusy upravene na pohon elektrickou trakciu (teda upravene tak ze tam miesto spalovacieho motora a prislusenstva bol osadeny elektricky s prislusnou vyzbrojou a zberacmi) no a problem bol v tom, ze spalovaci motor ma vyrazne odlisne (a nizsie) priebehy krutiacich momentov ako elektromotor, takze na tie vykony co tam davali motory neboli dostatocne nadimenzovane niektore mechanicke casti (diferencial) a tak zacali odchadzat...
PS: pravdepodobne aj kvoli tomuto je u viacerych ludi tuna dost znacna averzia voci trolejbusom postavenym na existujucej autobusovej kasni...
Reply on: pista #31712:
no to este nestaci, potom tam este treba ludi vymenit aby si nemusel znova robit hlbkovy audit ?.

Podla mna nie je zle plynofikovat autobusy, avsak netreba to prehanat (teda urcite nemat celoplynovu flotilu) a tiez treba mysliet na to ze sa za cas rozpadnu. Karosy teda urcite. Mne tie vozy pridu samorozpadavajuce. To sa kazdy autobus sam rozhega????
Reply on: Trolej #31711:
predomnou tie stroje nikto neospevoval, ale myslim ze sa tu najdu ludia ktori ich budu ospevovat. Ja osobne som ich zazil ako decko, a pre mna to je rovnaky trolejbus ako 15Tr (nie TrM). Neviem preco zakapali, mozno sa rychlejsie rozbili na jamach v cestach ☺
Reply on: Andy #31707:
No teda, ale sa do teba pustili, co? Ja som ti chcel povodne len povedat, ze pokial sa rozhodnes pouzivat "sluzby" DPB, tak by si za ne mal platit. Je jedno, ci si s nimi spokojny alebo nie, pokial platit nebudes, tak vlastne KRADNES. Ja spokojny nie som, MHD v Bratislave predsa pouzivam, mam rocnu elektricenku a aj ked mam auto, aj tak v meste vysoko uprednostnujem MHD. A to nielen kvoli cenam benzinu.
Moj osobny nazor je, ze mesto by malo dat v DPB urobit hlbkovy audit a az potom by tento podnik mohol zacat fungovat efektivne. Potom by sme sa tu nemuseli hadat o tom, ci je spravne plynofikovat autobusy, ktore zdaleka nemaju taku zivotnost ako elektricky a podobne.
Neviete prečo každým fandom tolko ospevované Sanosy tak rychlo zakapali v porovnani so starsimi 14Tr ked udajne boli take legendarne a super ??? ? ? ? ? ? ?
Reply on: J #31708:
jo a este jedna vec k tym tvojim vacsim vzdialenostiam, ked si pozries na mapu, tak podla toho ako bol robeny ten kruh tak aj juzne casti petrzalky by mali byt v 2hom pasme a to by sa uz tusim dotklo aj teba, tak by som bol zvedavy ako by si potom obhajoval tie vacsie vzdialenosti...
Reply on: J #31708:
no akurat ze 2he tarifne pasmo sa netyka len jaroviec, rusoviec a inych pridruzenych obci, ale aj sidlisk ako dubravka, dolne hony, raca,... kde zije nie zanedbatelne mnozstvo ludi...
7200 je síce dosť, ale je to pre obe pásma, takže si tú elinu kúpia ľudia, ktorý cestujú väčšie vzdialenosti. 7200,- je 19,70 na deň a na to sa nehrabe žiadne auto. A pri cestovaní z DNV, Jaroviec, Vajnor,... do centra ťa výjde drahšie aj moped ako mať električenku.
Len ma mrzí, že neexistuje ročná elina aj pre študentov. Stačilo by aby bola v predaji len mesiac na začiatku školského roka.
A tiež by sa mohla dať kúpiť ročná na splátky. Vyšla by ťa niečo viac, napríklad 7400 s tým, že by bol daní trvalý príkaz a mesačne by DPB išla alikvótna čiastka z účtu cestujúceho. Len neviem či sa dá nejak zablokovať nadiaľku čipová karta. To keby prestali platiť.

Re #31704 Andy: Na jednej strane sa bojíš, že ti ukradnú bicykel, na druhej okrádaš aj ty. Hm ako to bolo,... aký ľudia taká spoločnosť, aká spoločnosť, taká vláda.
Reply on: si #31706:
Neboj sa, kým neskončí viazanosť, tých pár korún ma nezabije. Pri podpise zmluvy som prijal mesačne 840 Sk, teraz už platím len 480 Sk za to isté, takže nie sú až takí hrozní, ako by sa zdalo.
Reply on: Andy #31704:
no korcule sice nepouzivam, ale ludi co poznam tak ti ked niekam idu (obchod,...), tak si ich hodia do batoha a nemaju problem s tym ze ich na ulici ukradnu 😃

A molocha teda zivis (aj netom aj errortelom) a som zvedavy co pekneho ti zas vyvedie (od ST sa neda cakat nic dobre; z historie by som ti pripomenul len vyvoj okolo ISDN; ale ved casom zistis 😃 ) su to tvoje peniaze a je na tebe ako ich rozhadzujes.... len potom nenariekaj...
Reply on: Vladimír #31703:
To vieš, pred hodinou som sa zase vrátil z AT (dnes to bol Linz), a všetko ma tu s prepáčením sere.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.