e #31423 pokial viem tak ani brúsiaci vozen Schorling nemá platné papiere a na to asi narážal Blackhawk.S týmto vozom niekto úplne svojvolne bez povolenia išiel z Juraku do Krasňan a chcel brúsiť kolaje,tým neohrozoval len seba ale aj iných.Čo keby sa niečo stalo nejaké zranenie alebo smr.úraz tak dotyčný ide sedieť natvrdo a nepomohol by mu ani Veiglovov ústny súhlas.
Myslim, ze skrina je zhodna a lisia sa len pouzitim inych podvozkov. KT8 by malo mat rovnaku sirku skrine ako T6, ale ma iny prejazdny profil v zakrute. Pokial sa mylim, opravte ma, tramvaje nie su moja parketa.
A este k tomu zberacu len tolko, ze asi nemas sainu o praci so zberacmi na vezi DO, lebo by si vedel ze je nerealizovatelne ho natierat pod zapnutym vedenim!!! A k tej anonymite len tolko, v klude ti napisem mena vsetkych ludi co pri tom boli a asi budete vsetci velmi prekvapeny ze medzi nimi nenajdete ani jedneho clena klubu priatelov dopravy!!!
Mas mylne informacie, ten clovek sa tam netlaci, ale pred niekolkymi mesiacmi dostal tuto funkciu ponuknutu od veduceho prevadzky! Na to ze nema maturitu isiel osobne upozornit Ing. Rafaja!!! A ak chcete vediet jeho meno, je to Martin Steiner!
Bratislavske vlky si riadne seru do huby. Stale vykrikuju, ako chcu kratke intervaly. Ako priklad vsak uvadzaju Brno, kde je pomerne vysoko optimalizovana siet s minimalnym poctom liniek na radiale. Porovnaj si to s Bratislavou -- ved v takej Karlovej Vsi premava v spicke az 5 liniek! (Dve alebo tri by pritom uplne stacili.)
Skus take nieco, ako funguje v Brne, navrhnut v Bratislave. Okamzite sa do teba obuju vsetky vlky (a "erudovana" regionalna novinarska obec s nimi...), ze oni nebudu prestupovat, oni sa chcu z Dubravky dostat bez prestupu pokial mozno az do Lieskovca... To, ze by po optimalizacii mali atraktivne intervaly a vdaka nim takmer stopercentnu nadvaznost spojov, to si uz nikto neuvedomuje...
Ja len dufam, ze ked nie skor (uz vcera bolo podla mna neskoro), tak aspon po otvoreni trate v Petrzalke sa cele sucasne linkove vedenie elektriciek zmetie zo stola a urobi sa nove. Ak sa na sucasny bordelsystem len prilepia petrzalske linky, tak nam uz nic nepomoze...
prečo nemohli ostať 10 minútové intervaly odchodov električiek zo Segnerovej do mesta po 22 tej hodine ? Ďakujem inžinierovi, kvôli ktorému nechytám spoje do Petržalky, že ich tak múdro pomenil. Keby aspon tá jednička šla cez tunel, tak veselo chytám poslednú 83. Včera som nechytil 12 o 22.48 (zo Segnerovej) a ďaľšia o 23.03 sa teperí cez mesto (Šafko - Špitálsku) - absolútne žiadna šanca sa dostať do Petržalky jedine nočák. Cez deň do práce docestujem za 20 - 30 minút, ale domov 90 minút. Nemám byť nespokojný?!!!!
Ma spravdu, Dragan nezakazal opravy HV a neviem kto to kedy tvrdil, to ze udrzba aopravy normalne pokracuju je skor dobry vtip, ale dobre. Nikto z ludi, ktory s HV koncia nepredpoklada a dufam ze ani nechce aby ich niekto prehovaral, alebo nebodaj drzal na silu. Zberac na 38 sa natieral na vezi DO v pracovnej dobe pracovnikmi lahkej udrzby (boli dvaja) pod dohladom veduceho prevadzky a majstra!!!Jediny voz, ktory z HV nema platne papiere je T2 a pokial viem, ked s nou bolDragan vonku tak mu to vobec nevadilo. Rad by som sa dozvedel ako ti ludia co nemajupravomoc pracovatna drahovych vozidlach ohrozuju inych?
My mame zavidiet Prahe? Podla mna by skor mala Praha zavidiet Bratislave, ze tu mame taky ludomilny dopravny podnik, ktory umoznuje cestujucim vozit sa v noci jeho sluzobnymi spojmi! ?
Musim vas trochu podrazdit... V Prahe od vcerajsej noci jazdi nova elektrickova nocna linka cislo 59 v trase Nadrazi Hostivar - Lazarska - Sidliste Repy. Interval je 30 minut, ako aj na ostatnych osmich linkach nocnych elektriciek. V prvej casti trasy tvori preklad s linkou 57, v druhej casti s linkou 58, takze Hostivar i Repy maju celonocne spojenie z centra v intervale 15 minut (doteraz 30 minut).
fobust:Kabínka je taká akú si dodávateľ objedná.Bratislavská 21Tr je jediná s veľkou kabínou.A tie malé kabínky nie sú o nič lepšie než tá CityBusová.Keby si DPB objednal tak mu určite aj 24Tr spravia s veľkou kabínou.A okrem toho,aký význam má básniť o 21Tr,keď sa už nevyrába a nebude vyrábať?Taká je realita a treba ju akceptovať.No a k pomocnému pohonu:V Kapfenbergu nemali trolejbusy s pomocným pohonom.Tam mali duobusy.Daj si od niekoho vysvetliť rozdiel lebo ja som ho tu vysvetľoval už veľakrát a opakovať to už zase nebudem.Pomocný pohon majú napríklad VSETKY trolejbusy v Solingene od začiatku existencie prevádzky.A prosperujú veľmi dobre.
QUAKEMAN