Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
T6A5 majú šírku skrine všade rovnakú majú len iné podvozky.
Reply on: tramvaj #31429:
Myslim, ze skrina je zhodna a lisia sa len pouzitim inych podvozkov. KT8 by malo mat rovnaku sirku skrine ako T6, ale ma iny prejazdny profil v zakrute. Pokial sa mylim, opravte ma, tramvaje nie su moja parketa.
Maju normalnorozchodove T6A5 v Prahe, KE alebo Brne sirsiu skrinu ako bratislavske ???, alebo ide len o upravu podvozku ???

Maju KT8 sirsiu skrinu oproti T6A5, vi eto niekto ??????
Reply on: Blackhawk #31411:
A este k tomu zberacu len tolko, ze asi nemas sainu o praci so zberacmi na vezi DO, lebo by si vedel ze je nerealizovatelne ho natierat pod zapnutym vedenim!!! A k tej anonymite len tolko, v klude ti napisem mena vsetkych ludi co pri tom boli a asi budete vsetci velmi prekvapeny ze medzi nimi nenajdete ani jedneho clena klubu priatelov dopravy!!!
Reply on: bLACKHAVK #31412:
Mas mylne informacie, ten clovek sa tam netlaci, ale pred niekolkymi mesiacmi dostal tuto funkciu ponuknutu od veduceho prevadzky! Na to ze nema maturitu isiel osobne upozornit Ing. Rafaja!!! A ak chcete vediet jeho meno, je to Martin Steiner!
Reply on: Jonny #31385:
Bratislavske vlky si riadne seru do huby. Stale vykrikuju, ako chcu kratke intervaly. Ako priklad vsak uvadzaju Brno, kde je pomerne vysoko optimalizovana siet s minimalnym poctom liniek na radiale. Porovnaj si to s Bratislavou -- ved v takej Karlovej Vsi premava v spicke az 5 liniek! (Dve alebo tri by pritom uplne stacili.)

Skus take nieco, ako funguje v Brne, navrhnut v Bratislave. Okamzite sa do teba obuju vsetky vlky (a "erudovana" regionalna novinarska obec s nimi...), ze oni nebudu prestupovat, oni sa chcu z Dubravky dostat bez prestupu pokial mozno az do Lieskovca... To, ze by po optimalizacii mali atraktivne intervaly a vdaka nim takmer stopercentnu nadvaznost spojov, to si uz nikto neuvedomuje...

Ja len dufam, ze ked nie skor (uz vcera bolo podla mna neskoro), tak aspon po otvoreni trate v Petrzalke sa cele sucasne linkove vedenie elektriciek zmetie zo stola a urobi sa nove. Ak sa na sucasny bordelsystem len prilepia petrzalske linky, tak nam uz nic nepomoze...
Reply on: BM #31371:
Prosim ta napisaj mne vysvetlenie danej situacie ak mozes. Dakujem.
prečo nemohli ostať 10 minútové intervaly odchodov električiek zo Segnerovej do mesta po 22 tej hodine ? Ďakujem inžinierovi, kvôli ktorému nechytám spoje do Petržalky, že ich tak múdro pomenil. Keby aspon tá jednička šla cez tunel, tak veselo chytám poslednú 83. Včera som nechytil 12 o 22.48 (zo Segnerovej) a ďaľšia o 23.03 sa teperí cez mesto (Šafko - Špitálsku) - absolútne žiadna šanca sa dostať do Petržalky jedine nočák. Cez deň do práce docestujem za 20 - 30 minút, ale domov 90 minút. Nemám byť nespokojný?!!!!
Reply on: Blackhawk #31411:
Ma spravdu, Dragan nezakazal opravy HV a neviem kto to kedy tvrdil, to ze udrzba aopravy normalne pokracuju je skor dobry vtip, ale dobre. Nikto z ludi, ktory s HV koncia nepredpoklada a dufam ze ani nechce aby ich niekto prehovaral, alebo nebodaj drzal na silu. Zberac na 38 sa natieral na vezi DO v pracovnej dobe pracovnikmi lahkej udrzby (boli dvaja) pod dohladom veduceho prevadzky a majstra!!!Jediny voz, ktory z HV nema platne papiere je T2 a pokial viem, ked s nou bolDragan vonku tak mu to vobec nevadilo. Rad by som sa dozvedel ako ti ludia co nemajupravomoc pracovatna drahovych vozidlach ohrozuju inych?
Reply on: Sarko #31417:
Používať slovo "brutálny" som sa naučil v Košiciach - je to vaše typické slovíčko. Preto by som za brutálne predsa len považoval Košice 😉

Re #31419 Sarko: Minimálne rovnako, ak nie v niektorých ohľadoch ešte horšie.
Reply on: Papyr #31415:
My mame zavidiet Prahe? Podla mna by skor mala Praha zavidiet Bratislave, ze tu mame taky ludomilny dopravny podnik, ktory umoznuje cestujucim vozit sa v noci jeho sluzobnymi spojmi! ?
Nic duchaplne nepoviem, len ze portal iMhd je super ?
J: No čo sa týka životnej úrovne alebo skôr pracovných možností, tak máš pravdu, ale si myslím, že v prípade MHD je na tom BA rovnako, ako KE.
Reply on: Papyr #31415:
Závidíme.

Re #31417 Sarko: A v Ke naskapanie.
Papyr: Čo na to povedať, v Praze je blaze a v Bratislave brutálne...
Reply on: Blackhawk #31413:
Pokusam sa. Dufam ze to vide
Musim vas trochu podrazdit... V Prahe od vcerajsej noci jazdi nova elektrickova nocna linka cislo 59 v trase Nadrazi Hostivar - Lazarska - Sidliste Repy. Interval je 30 minut, ako aj na ostatnych osmich linkach nocnych elektriciek. V prvej casti trasy tvori preklad s linkou 57, v druhej casti s linkou 58, takze Hostivar i Repy maju celonocne spojenie z centra v intervale 15 minut (doteraz 30 minut).

Zavidite? 🙂
fobust:Kabínka je taká akú si dodávateľ objedná.Bratislavská 21Tr je jediná s veľkou kabínou.A tie malé kabínky nie sú o nič lepšie než tá CityBusová.Keby si DPB objednal tak mu určite aj 24Tr spravia s veľkou kabínou.A okrem toho,aký význam má básniť o 21Tr,keď sa už nevyrába a nebude vyrábať?Taká je realita a treba ju akceptovať.No a k pomocnému pohonu:V Kapfenbergu nemali trolejbusy s pomocným pohonom.Tam mali duobusy.Daj si od niekoho vysvetliť rozdiel lebo ja som ho tu vysvetľoval už veľakrát a opakovať to už zase nebudem.Pomocný pohon majú napríklad VSETKY trolejbusy v Solingene od začiatku existencie prevádzky.A prosperujú veľmi dobre.
Reply on: BM #31371:
Dík,že sa snažíš uviesť veci na správnu mieru.Snáď sa Ti to podarí.
Reply on: NIEKTO z DPB #31325:
Tak ludia pracujúci s HV patria do kancelárií????A čo povieš na vodiča ktorý sa bez VZDELANIA A PRAXE tlačí na miesto technika II.DTPE.To sme dopadli zbohom rodina.Chceš vedieť jeho meno??????

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.