Reply on: Sarko #29771:
To mi je jasne. Len mi slo o to, ze, ak som ta dobre pochopil, hovoril si, ze VarCB3 vzor Kardaus sa ti paci viac, nez VarCB3 vzor Bulwa, v com sa asi zhodneme. Neviem preco som teda na to reagoval, kedze to vobec neznamena, ze by si VV60LF v Bratislave zapriahol za novostavbu T3 v klasickom dizajne...Ak sa nemylim, prave taku supravu, zlozenu tusim z T3R.EV s klasickym Kardausovym dizajnom a VV60LF, maju v Brne, a vyzera to, aspon na fotkach, fakt otrasne. Na tej ostravskej suprave T3R.EV Bulwa + VV60LF -- je aspon dizajn ciel jednotny...
COLOR
12 min. pre 5 by sa dosiahli prepravné kapacity zhruba podobné súčasným...
TO ZNAMENA pri pouziti tych kapacitnych udajov:
L1+L2 interval 2 minuty - 30 vozov v hodine, kapacita 370 (odhad) -> hodinova kapacita 11 100 osob. Ak by boli 3*T3, tak 14 760. Spicka 3 hodiny -> 45 000 osob. Petrzalka ma asi 130 000 obyvatelov, busy ponechavame, no, nie je to az taky zly vysledok, ale mozno by som prijal interval 1'40 - kazda linka 3'50 ak dobre pocitam. Tu uz by bolo treba zriadit svajciarske BUSE presne ako hodinky