Reply on: tr3mp #29757:
Mudro vravis, ja som sa len trochu zle vyjadril. Busy samozrejme uplne rusit nechcem. Doplnkova doprava cez Novy most, Pristavny most a Most Kosicka snad ostane nadalej. (Aj ked sa bojim, ako (ne)bude Novy most zvladat cast zataze, co sa nan presunie po zatvoreni Stareho mostu pre IGK.)Ide mi len o to, ze sucasne navrhovana jedina elektrickova trat len ciastocne riesi obsluhu zapadnych stran blokov Luky I az V, Dvory I, III a IV a prakticky vobec neriesi obsluhu Dvorov V, VI, Kopcian a oblasti Matadoru. Cast z tychto ludi bude nutena pouzit napajacie autobusy, a tak im pribudne prestup naviac, cize kvalita dopravy sa pre nich paradoxne zhorsi. A ti ostatni budu na autobusy odkazani nadalej. Ide mi len o to, ze namiesto dozivotneho vozenia autobusmi (alebo v lepsom pripade trolejbusmi) by bolo vhodnejsie postavit druhu trat asi v trasovani tej zapadnej vetvy fobustovho navrhu dakde v schemach (tj na Petrzalskej strane asi trasa 90 len s tym, ze by nesla okolo Matadoru, ale cez Panonsku; podobne chodila 43 ked este nebol nadjazd z Noveho mostu na terajsiu Panonsku). Ja viem, uz len peniaze aby boli...
Sarko
Aha, takže zachádzka, to mi vôbec nenapadlo... Ja som myslel, že L6 navrhuješ presmerovať bez zachádzky na ŽST NM. Tak to potom áno. Tiež som si všimol, že na Zlaté Piesky nie je až taká vyťaženosť, a to ani na ŽST Nové Mesto. Ale ak by tam končilo viac vlakov, tak by sa to len "naplnilo".