Reply on: Sarko #29771:
To mi je jasne. Len mi slo o to, ze, ak som ta dobre pochopil, hovoril si, ze VarCB3 vzor Kardaus sa ti paci viac, nez VarCB3 vzor Bulwa, v com sa asi zhodneme. Neviem preco som teda na to reagoval, kedze to vobec neznamena, ze by si VV60LF v Bratislave zapriahol za novostavbu T3 v klasickom dizajne...Ak sa nemylim, prave taku supravu, zlozenu tusim z T3R.EV s klasickym Kardausovym dizajnom a VV60LF, maju v Brne, a vyzera to, aspon na fotkach, fakt otrasne. Na tej ostravskej suprave T3R.EV Bulwa + VV60LF -- je aspon dizajn ciel jednotny...
tr3mp
K2: 5 (226 osôb)
2*T3: 3, 4 (328)
2*T3 (328), niečo o trochu väčšie (370) alebo 3*T3 (492): 1, 2
Okrem toho zachoval by som nejaké autobusové linky z Petržalky. Najmä zo západnej strany Dvorov pod Nový most, z východnej časti cez most Košická, pretože takéto spojenia budú vždy rýchlejšie ako prestup na elinu z oblastí, ktoré nie sú blízko pri trati. Navyše je nelogické, aby človek napr. zo Záporožskej cestujúci pod Nový most (alebo aj do PKO) išiel cez Starý most. To najmä na margo náhrady 90ky.