Reply on: si #29731:
Uznavam, ze v niektorych situaciach moze byt prestupovanie na obtiaz, ale aj tak stale radsej preferujem menej liniek s kratsimi intervalmi a so zarucenym prestupom so zanedbatelnym cakanim. Vecer sa aj ja radsej odveziem dlhsie a bez prestupu, ale to len kvoli tomu, ze viem, ze nemam na prestupe zabezpecenu nadvaznost.To "nech sa naucia" som myslel najma tak, ze dnes spusta ludi frfle, ked im napriklad v Karlovke ujde 9, ale aby hned za nou nasadli na 1, 4 alebo 12 a potom prestupili na 8 alebo 14 ich ani nenapadne, oni radsej budu cakat na dalsiu 9 a intenzivne frflat dalej...
COLOR
1. Ja skor pocitam s intervalmi 10 a 5, a to zlozis celkom dobre (relativne): 5/2,5/2,5/5/2,5... Navyse, preferencia nikdy nebude dokonala a nebude to chodit presne na minutu takze o com? Ak bude pocet liniek 7-8, tak tento interval je realny. Ja nevidim problem v spojeni dvoch liniek na radiale typu slaba/silna.
3. Moj navrh len po ZST, ale je to na kraji mojich vnutornych moznosti
4. Sorry, ale ako to myslis spojenie ZST Vinohrady - ZP? Tam mas nejaky jeden prestup na hrane? Neviem o nom.
5. Ver tomu, ze na Vajnorskej (po POLUS je extremny dopyt, a aj v sedle) - tam urcite treba jednu silnu linku po ZST NM, ci aj po ZP - asi nie.
6. Zo Safka si trosku prejdes na Jesenskeho. Viem o com hovorim, je to kusocek. Zbytocna linka (to by sme ich mali 7 s vyhovujucou obsluhou)
7. Oukej, no aj spojnica Trnko-Polus musi byt velmi silna, aj spojnica Vazovova-aspon po ZST Vinohrady.
8. Myslis trakcne zalezitosti, odber prudu z elektrarni? Take nieco mi vysvetlovali v DPMZ...
9. Podla mojho by dobry interval bol 6/10/15, ale to neskombinujes, takze zastavam 5/10/15, samozrejme aj s delenim na slabe/silne linky. Hm, vlastne sme si uz povedali ze spicky nebudu, takze nic
#29719: Tot pravda... Hmmmmm