Reply on: fobust #29207:
No iste, ja to hovorím už od okamihu, keď som prvýkrát videl T3 s "brnenským" čelom - to je najkrajšia tramwaj. Podvozky nie sú pseudoPCC, podvozky sú tzv. bezlicenčné, bez zmeny konštrukcie ich neodhlučníš. Ale náhrada MG staťákom a brúsenie koľajníc zožerú hluku dosť. Vplyv zakrytia podvozkov na hlučnosť nedokážem posúdiť ale vyzerá to na VarCB3 dosť odporne. K tomu tá špára madzi čelom a skriňou, "hranatá" strecha, to sa mi proste nepáči.
J
Re #29166 Autor: Ale to cestujúcich často nenapadne, že by mohli ráno vstať o tri minútky skôr aby to pekne stíhali. Často chýba jednoduchá kalkulácia - s týmto to nestíham, čo tak ísť tým skôr Na iné súbežné spoje sa samozrejme zabúda a keď sa vyratúva cena, tak sa zásadne ráta s 10min. lístkami.
Re #29176 Marko: Písal som mail Koladovi, nie DPB a nie som členom iMHD, ale človekom, ktorý sa rád pýta. Mail nebol útokom na DPB (možno trošku aj tam) ale na magistrátnikov, ktorý nevedia čo majú s vozmi a kde im stoja.
Re #29186 fobust: Každú situáciu treba posudzovať individuálne.
Všimol som si, že na lístkových automatoch (tých s viac voľbami) je jeda kolonka voľná. Nešiel by tam dať 30min. lístok na dve cesty? Ľudia by ho možno viac kupovali - je lacnejší - a DPB by si zaručil platiaceho zákazníka aj cestou naspäť. Hlavne keď sa ide večer lístok sa nekupuje z dôvodu - "Tak neskoro už revízor nepôjde", ale keby mali už lístok v ruke, tak by si ho hádam označili.
A možno by mali odtiaľ vyhodiť nejaký kombinvaný CL a dať tam aj 30min. na dve cesty zľavnený.
Inak ľudia už začali vymýšľať a tvrdia, že aj 10min. lístok predlžuje cez víkend svoju platnosť. To zase bude sťažností ak dostanú pokutu. ?