Reply on: Spokojný mládenec #29122:
1. TOTO NIE SU, este raz, NIE SU stranky DPB, a.s.
2. Nikto nas za nasu pracu neplati a robime to iba preto, lebo doprava je nasim hobby a snazime sa aspon nieco pre nu spravit.
3. My nie sme prevadzkovatelom MHD v Bratislave.
4. DPB s nami odmieta spolupracovat, lebo niektory ludia tuna prispievajuci (co ani nie su clenmi imhd) im spravili prusery a bola to dobra zamienka pre zrusenie spoluprace,
5. Vo vela veciach DPB kritizujeme, na rozidel od beznych cestujucich si ale aj uvedomujeme ze vela veci nie je takych jednoduchych, lebo ked raz mesto schvali tolko a tolko vozokilometrov tak viac ich nebude a ked raz zakonnik prikazuje take prestavky, tak tam musia byt, etc. Verejna doprava je velmi komplexna zalezitost a osobne sa divim ako je vobec mozne ze nejaka vlastne u nas jazdi, ked je vsade (v DPB ako aj na Magistrate) stale komunisticky sposob myslenia.
Inac vdaka za pochvalu na nadherny web, dizajn robil webmaster osobne. ?
fobust
Teoreticky, v idealnom pripade realnych 33 percent, v sktocnosti cca 25 percent a v praxi sa to pohybuje niekde medzi tym. Opravte ma ak sa mylim.
Tu nejde ani tak o znizenie spotreby ako o zlepsenie udrzby.
Aj ked niesom fanusikom investicii do starych vrakov, uvedomujem si ze na nove tramvaje tak skoro nebude a nebude ich tolko kolko by bolo treba. Osobne som za zachovanie Tr37 s tym, ze sa tam vmontuje miesto hlucneho MG staticky menic a ventilatory, takto to uz funguje v niektorych vozoch a funguje to dobre. Ale mal by sa pri tom aj prerobit interier, aby bol komfortnejsi. Neviem kolko stoji Progress, ale asi je to najdrahsia cast prestavby, statak je urcite sam o sebe lacnejsi. Navyse pri spravnej technike jazdy nie je ani zrychlovac taky priserny. Len to treba odnaucit podaktorych od pateorii typu "to musis natukavat" a pod.
Mozno sa Igor nastve lebo som tresol nejaku blbost, ale moze ma opravit. A to plati pre kohokolvek kto to tu cita a ma presnejsie informacie.