Reply on: m@rtin #29124:
No v Prahe som sa zviezol B741 a je to grc! Bueee... ?
Spectre:
Prosim bud taky laskavy, a naskenuj tu stranku z tej prirucky ku Karose, aby veril. Mozes to poslat aj mne, aby som mal aj ja, ak by bolo treba.
Vážení cestujúci, vzhľadom na skutočnosť, že Dopravný podnik Bratislava, a.s. (DPB) vo februári 2004 zrušil oficiálnu spoluprácu so stránkami iMHD.sk, nové cestovné poriadky niektorých liniek platné od 1. a 10.5.2004 budú zverejnené až po ich získaní zo zastávok MHD.
Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s.
J
No jedným dychom dodal, že tie nové Irisbusy (zrejme myslel 954) to je iná káva. Krásne to ťahá, tichučké a tak. Dielenský na vek busov veľa opráv nespravili. Takže ak by som to mohol zhodnotiť len z takéhoto malého rozhovoru - Karosa mala veľa chýb, ale je to firma ktorá rastie, ktorá sa bude musieť ešte veľa učiť, spravila veľký krok vpred (to musí každý uznať), no žiaden výrobca nespraví dokonalý voz bez nejakej choroby.
Žalostný stav Karos v DPB má nasvedomí aj a hlavne DPB - no money no funny-údržba.
Avšak nedá sa mi vrátiť k nedávnej tragickej nehode nejakej Karosy v Čechách. Po náraze do múru podjazdu sa jej utrhli sedačky. Takmer všetky. Následne potom bola reportáž o odsúdení vodiča Neoplanu, čo sa prevrátil (zabil 19 ľudí) a utrhol strechu, no sedačky ostali pevne na podlahe. Aj to niečo hovorí. Neviem však ako by dopadla nová Karosa 95X.