To je z knizky 100 rokov elektriciek v BA. ano aj tych 16ks T3 ktore sa nakupili za neinvesticne prostriedky, ktore dostavali potom ev.c. T2jok je spomenutych. Spomina sa tam kombinacia 239 267, a ze vymenny system sa zacal od ev.c. 230. Osobne sa ja tomu divim, ved to nemalo ziadne zmysel. alebo sudruhom z BA by chybala nejaka T2 v case GO, tak jej ev.c dali T3?
Pokial viem, tak to bolo skor tak, ze T3 dostala cislo z voza T2. A boly to oficialne generalne opravy vykonane vymennym systemom karoserie (prekticky celej elektricky). Vsak vsetky T3CS su oficialne este stale T2. ? Islo o to, ze tie vozy boli kupene z prevadzkovych dotacii a nie z investicnych, preto je to oficialne ako oprava a nie novy voz. Opravte ma ak sa mylim.
Ak narazas na GO vozov T2, tak netusim cim to mohlo byt, asi aby to mali jednoduchsie. Inac, take veci sa diali aj pri generalne a plynofikovani autobusov. Napr. nejaky uz uz vyradeny voz dostal papiere z voza XY ktory sa vyradil, SPZ dostal z vozdy XZ a prehlasili ho za voz YZ a nasledne precislovali na XX. ?
Chcel by som sa spytat kolegov z BA, preco pri GO T2 sa zavadzal vymenny system evidencnych cisel. Malo to nejaky hlbsi zmysel (ako to, ze T2 dostala ev.c. T3)? Co som hladal, tak konkretnej odpovedi som sa nedopatral.
no na Slovensku sme sa dožili už inších volovín, nad ktorými ostal rozum stáť, len perličky: prestavba na 100% hotovej priesečnej križovatky vo Vajnoroch na kruhový objazd (chvalabohu, ale najprv vyhodili kopec peňazí), po otvorení Mierovej-Seneckej po 2 týždňoch zabratie pravého pruhu na cca 1 mesiac na výstavbu odbočovacieho pruhu na Domkársku (kedže skorej to nešlo a nikoho to nenapadlo), "budovanie" metra a prešustrovanie cca 500 miliónov s touto "akciou" atd
No fakt! Skoda ze uz to teraz tolko nevyuzivam. Ale konecne! Uz som si myslel ze sa takeho niecoho nedozijem a ze zo tak ostane dovtedy, kym tam nebude jazdit elektricka. ? RESPEKT! ?
Samozrejme ak sa niekto vaslovene zbytocne suchce, tak je to trestuhodne. Nakolko linkou 201 denne necestujem, nemozem to posudit. Spectre a Andy s nou denne cestuju, oni budu asi vediet lepsie. #hrobust#
Ver, never, ked niekto jazdi dlhsie na istej linke, tak dane krizovatky uz dostatocne pozna, aby vedel, kedy budu ake svetla. Mnohi sa suchcu zamerne. Jednoducho sa im nechce ist rychlejsie, na HlSt to rovno otocia a idu (v rannej spicke) s poloprazdnym Tbusom na Dolne Hony, kde maju hlavne cakanie
To vsetko je v poriadku, lietat neviem ani ja, inak by som sa na MHD vobec neobracala. Ale ak sofer caka, az sa spoza nas "dovlecie" najke auto a pritom vidim, ze ta doba je zbytocne dlha (to dokazem odhadnut aj ja) a ze brzdi na semafore akonahle blikne oranzova, vidim to ako stratu (drahocenneho) casu. Nikoho nechcem obvinovat, ze to robi schvalne, to by musel byt "padnuty na hlavu". Som vsak presvedcena o tom, ze taketo meskania by sa nemali tolerovat! S oneskorenim o 2-4 minuty rano a popoludni rata asi kazdy normalny cestujuci (aj ja jazdim autom a viem o tom svoje ?). No co je vela, to je vela, ved meskat
SDF
"Rýchlodráhová električka prejde cez Dunaj o štyri roky"
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavab&c=bratislavab_1_3&iddiskuse=skd29872
?