Dobre sa mi zdá, že 85ke sa poobede zväčšil interval z 12 na 15 minút? Žeby avizované zrušenie prišlo čoskoro? Pozitívne je na nových CP akurát 95ka poobede cez víkendy a trošku predĺženie doby premávky na 68ke.
Asi preto o tom tolko pisu, ze vysla tlacova sprava (bud SITA alebo TASR) - ja som dostal SMS s textom na mobil, kedze mam aktivovane automaticke zasielanie sprav s heslami "DPB", "elektrick" a podobne ?
Nejako sa v novinach rozbehli. Vsade o tom citam. Iba dufam ze to naozaj bude a bude to spravene kvalitne. Iba som dost prekvapeny ako pisu o Starom moste, lebo zeleznicnu cast by bolo treba postavat fungl novu, sirsiu. Na sucasnu v ziadnom pripade dvojkolajna trat nevojde. A aj cestna je natolko zhnita, ze ju treba postavat nanovo. ?
To je z knizky 100 rokov elektriciek v BA. ano aj tych 16ks T3 ktore sa nakupili za neinvesticne prostriedky, ktore dostavali potom ev.c. T2jok je spomenutych. Spomina sa tam kombinacia 239 267, a ze vymenny system sa zacal od ev.c. 230. Osobne sa ja tomu divim, ved to nemalo ziadne zmysel. alebo sudruhom z BA by chybala nejaka T2 v case GO, tak jej ev.c dali T3?
Pokial viem, tak to bolo skor tak, ze T3 dostala cislo z voza T2. A boly to oficialne generalne opravy vykonane vymennym systemom karoserie (prekticky celej elektricky). Vsak vsetky T3CS su oficialne este stale T2. ? Islo o to, ze tie vozy boli kupene z prevadzkovych dotacii a nie z investicnych, preto je to oficialne ako oprava a nie novy voz. Opravte ma ak sa mylim.
Ak narazas na GO vozov T2, tak netusim cim to mohlo byt, asi aby to mali jednoduchsie. Inac, take veci sa diali aj pri generalne a plynofikovani autobusov. Napr. nejaky uz uz vyradeny voz dostal papiere z voza XY ktory sa vyradil, SPZ dostal z vozdy XZ a prehlasili ho za voz YZ a nasledne precislovali na XX. ?
Chcel by som sa spytat kolegov z BA, preco pri GO T2 sa zavadzal vymenny system evidencnych cisel. Malo to nejaky hlbsi zmysel (ako to, ze T2 dostala ev.c. T3)? Co som hladal, tak konkretnej odpovedi som sa nedopatral.
no na Slovensku sme sa dožili už inších volovín, nad ktorými ostal rozum stáť, len perličky: prestavba na 100% hotovej priesečnej križovatky vo Vajnoroch na kruhový objazd (chvalabohu, ale najprv vyhodili kopec peňazí), po otvorení Mierovej-Seneckej po 2 týždňoch zabratie pravého pruhu na cca 1 mesiac na výstavbu odbočovacieho pruhu na Domkársku (kedže skorej to nešlo a nikoho to nenapadlo), "budovanie" metra a prešustrovanie cca 500 miliónov s touto "akciou" atd
fobust
No nie sme jedini, aj inde pracuju ludia, pri ktorych nikdy nevies co vyvedu (trieskanie po stole a pod.) ?