fobust:To nie je zla myslienka,lenze by sme prisli v sedle o novoziskane spojenie NM-smer ZP.A to nechcem,hlavne ked to stoji 500 vozometrov a 3 minuty. Vladimir:Vidis,na to som uz aj zabudol.Ale kedze je to uplne zhodne s tym,co som splodil teraz,tak opat s Tebou suhlasim:-).Myslim,ze kvoli priem.zone netreba tahat vsetky spoje v sedle na ZP,priem.zony maju narazove naroky na dopravnu obsluhu.
Vladimír
Prestupové body po celom meste zmysel veru majú. Cestujúci potrebuje mať garanciu, že z každej električkovej zastávky sa dostane na inú električkovú zastávku s max. jedným prestupom. Za týmto účelom môžem z Dúbravky prestupovať smerom na Hlavnú stanicu na Poštovej, smerom na Raču na Kamennom nám. a smerom na Zlaté piesky povedzme na Vazovovej. Potreba centrálneho prestupového uzla neexistuje.
Re #28037 tr3mp: Ja si myslím, že vajnorská radiála ako jediná potrebuje všetky spoje až na koniec. Máš tam priemyselnú zónu. V sedle by ale podľa mňa časť kapacity na ŽST Nové Mesto končiť mohla.
Re #28043 Kami: Ja viem, že prestávka na odpočink a jedenie sa do pracovného času nepočíta. Po schválení ZP v roku 2002 bola o tom dosť dlhá polemika, ale skončilo to tak, že sa nepočítať nemusí. Aspoň v Prešove sa nepočíta.
Re #28064 S499.1023: Neviem čo odo mňa teraz chceš počuť (čítať). Keď som tu asi pred pol rokom navrhol celkom seriózny návrh, kde som mal asi 8 električkových liniek, bol som s ním celkom spokojný. Oproti úplne pôvodnému sa ho pripomienkovali aj viacerí účastníci diskusie vrátane Teba. Vtedy sme sa "dohodli" na jednej celodennej linke na Piesky a druhej s konečnou pri ŽST Nové Mesto s tým, že v čase špičky by zachádzala až k vozovni Jurajov dvor. Tamten návrh sa mi celkom páčil a zatiaľ som názor nezmenil.