To, že vlak poberie viac ľudí ako trolejbus som nikdy nespochybňoval. Hovoril som o atraktívnosti intervalu. Substrátu je jedno, že vlak celú L21 nahradí, on bude len vidieť, že sa zmenil interval z 5 na 15 minút. Ale povedzme, že niektorými inými argumentmi som sa nechal presvedčiť, za železnicu do DNV. Má to logiku.
Spoje do Dúbravky budú, oukej. Dúfajme, že do tej doby bude karloveská radiála trochu zrýchlodrážnená, aby ľudia skutočne chodili busom do Dúbravky a odtiaľ elinou do centra.
Prípoje k vlakom sa dajú elegantne zariadiť, ale záleží veľa od toho, aké súpravy s akou kapacitou budú na trati do DNV jazdiť. Možne niektoré napájačové bus spoje budú musieť byť zdvojené.
Ešte detail: Dohodnime sa, že interval bude deliteľom čísla 60, áno? Žiadne intervaly 25 min. a im podobné!
Re #27408 Emo: Ono to samozrejme nie je pravidlo, ale keď uvážiš, že na trati BA - KE je celodenne 120-minútovka, tak Ti je jasné, že na ňu naväzuje nejedna bočná trať, kde interval kratší je. Ale ešte raz - neplatí to o všetkých tratiach.
Vyzera to otrasne, taku hnusnu reklamu som uz dlho nevidel. Fuj. A ked to "strhnu", tak to bude dalsi humus typu 7813+7814. GRC! Grcajuci smajlik, ktoremu z huby tecu hnusne zvratky!!! ?
J:Poplatky za použitie dopravnej cesty sú skutočne ostudné ale napriek tomu:Keby BRKS neplytvala km na paralelných jazdách so ZSSK na úseku BA hl.-Zohor a miesto toho robila prípoje k ich vlakom,tak za ušetrené peniaze mohli jazdiť do Záhor.Vsi celodenne a k tomu ešte aj z Dev.Jazera do Stupavy.A napr.tam by sa rýchlosťou oproti SAD vďaka upchatej Patrónke dalo veľmi konkurovať...
Zabudol si na poplatky ZSR, ktoré ževraj sú najdrahšie vo V4 ak nie ešte viac.
Ale v skutku by mohli jazdiť častejšie, veď Roman si práve od trati DNV - BA veľa sľubuje.
Emo:Spocitaj si celkovy pocet vlakov na hlavnej trati,zastavujucich v danej stanici a na lokalke.Si typicky dokaz nezanedbatelneho marketingoveho ucinku taktu,ze aj pri fyzicky mensom pocte spojov je doprava rovnomernejsia a vyvolava dojem vacsej hustoty:-).Ad BRKS:Ani argument stonasobne starsieho voz.parku neospravedlnuje dopravu typu Zah.Ves s 5 parmi vlakov,ked sa nalezitosti vo zvysnom case bezprizorne povaluju miesto toho aby jazdili za holu cenu nafty.I.
Áno, je fakt, že majú zastaralé vozy, ale to je vec financii. Samozrejme, aj ja by som si na tých tratiach vedel predstaviť čo ja viem Desirá namiesto 50 - ročných 830, ale vieš ako, keď nie sú peniaze.... ? Je fakt, že BRKS nejazdí cez víkend, to považujem za veľké mínus. ? ?
Ale kto hovorí o 4 spojoch za hodinu. Veď L20 a L22 ako spoje do Dúbravky by museli ostať zachované. Ak by sme dali 15 na vlak a nejakých 12 minút na linkách spojujúcich DNV s Dubravkou. Takže dohromady by to bolo 14 spojov za hodinu. A taký vlak pobere oveľa viac ľudí ako bus či trolej na Prešovskom sídlisku.
Re #27381 Juro: No ja by som si to predstavoval tak, že medzi 6:30 a 8:15 v 15minútových intervaloch a potom v 30minútových intervaloch (možno 25) a poobede v 20min intervaloch (možno 15)
Re #27383 tr3mp: Ale jeho pôvodný návrh bol, taký no potom mu ževraj povedali, že je to technicky nemožné.
Re #27400 Vladimír: A čo takto. (môj skromný návrh)
Stanica DNV: Bus by doviezol ľudí z okolia teheľne na stanicu tri minúty pred odchodom vlaku. Tento by zrejme ďalej pokračoval na sídlisko DNV a do Dúbravky tak ako dnes L20.
DNV zastávka: Jeden bus by doviezol ľudí k vlaku od Ulice Na hriadkach po Eisnerovej, druhý bus by doviezol z Ulice Na vyhliadke po Istrijskej, Hradištnej a Kosatcovej. Tieto vozy by zostali stáť na DNV zastávka (zo západnej strany) a čakali na príchod vlaku, ktorý by rozviezol ľudí po DNV.
L27 by zmenila trasu tak, aby začínala na DNV zastávka z východnej strany so záchádzkou k SOŠ PZ SR.
Samozrejmosťou je aj tu náväznosť autobusových liniek. Samozrejme interval L27 podľa vyťaženosti.
Papyr: Mne tú hadičku strkali do krku keď som mal 12 a veru som negrcal a to aj bez oblbovákov. Povedal mi dýchaj nosom nebude ťa napínať a bolo to v pohode. Len keď mi to strkal dnu tak som grgal ako Barney so Simpsonovcov ?
J