Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #27407:
Až teraz som si v mape všimol, že som sa sekol. Ten bus by nechodil po Kosatcovej, ale po Ul. 1. mája.
Reply on: Juro #27381:
BRKS do toho nepleť, má málo vozidiel, neviem, neviem, či by také intervaly zvládala.
Reply on: Emo #27403:
Že vlaky vedľajších tratí jazdia častejšie ako vlaky hlavných tratí.
Reply on: Vladimír #27374:
Ale kto hovorí o 4 spojoch za hodinu. Veď L20 a L22 ako spoje do Dúbravky by museli ostať zachované. Ak by sme dali 15 na vlak a nejakých 12 minút na linkách spojujúcich DNV s Dubravkou. Takže dohromady by to bolo 14 spojov za hodinu. A taký vlak pobere oveľa viac ľudí ako bus či trolej na Prešovskom sídlisku.

Re #27381 Juro: No ja by som si to predstavoval tak, že medzi 6:30 a 8:15 v 15minútových intervaloch a potom v 30minútových intervaloch (možno 25) a poobede v 20min intervaloch (možno 15)

Re #27383 tr3mp: Ale jeho pôvodný návrh bol, taký no potom mu ževraj povedali, že je to technicky nemožné.

Re #27400 Vladimír: A čo takto. (môj skromný návrh)
Stanica DNV: Bus by doviezol ľudí z okolia teheľne na stanicu tri minúty pred odchodom vlaku. Tento by zrejme ďalej pokračoval na sídlisko DNV a do Dúbravky tak ako dnes L20.

DNV zastávka: Jeden bus by doviezol ľudí k vlaku od Ulice Na hriadkach po Eisnerovej, druhý bus by doviezol z Ulice Na vyhliadke po Istrijskej, Hradištnej a Kosatcovej. Tieto vozy by zostali stáť na DNV zastávka (zo západnej strany) a čakali na príchod vlaku, ktorý by rozviezol ľudí po DNV.
L27 by zmenila trasu tak, aby začínala na DNV zastávka z východnej strany so záchádzkou k SOŠ PZ SR.
Samozrejmosťou je aj tu náväznosť autobusových liniek. Samozrejme interval L27 podľa vyťaženosti.

Papyr: Mne tú hadičku strkali do krku keď som mal 12 a veru som negrcal a to aj bez oblbovákov. Povedal mi dýchaj nosom nebude ťa napínať a bolo to v pohode. Len keď mi to strkal dnu tak som grgal ako Barney so Simpsonovcov ?
Reply on: pista #27401:
Ved praaaaave ? , takito hajzli budu mat vzdy stastie...
Reply on: S499.1023 #27404:
Pripájam sa k otázke 🙂 #27403 Emo: Čo by si netvrdil?
Emo:Čo by si netvrdil?
Reply on: Vladimír #27400:
To by som ani netvrdil.
re juro, b prikaz:
lajstro, ktore si medzi sebou pisu energetici. prikaz na vypnutie niecoho pod napatim. v d2 to nehladaj, skor v nejakej stn 341xxx...
Reply on: Tomáš #27390:
? Do placu mi je, ked citam o tom, ako maju opiti takmer vzdy stastie ...
Reply on: Papyr #27392:
Možno ste ma skutočne presvedčili. Ale dohodnime sa aspoň na tom, že podmienkou je pravidelný dokonalý interval a nie nejaký účelový železničný cestovný poriadok. Za úplnú samozrejmosť tiež pokladám náväznosť bus dopravy v DNV v závislosti na odchodoch a príchodoch vlakov. Rovnako ostatné stanice po trase by mali byť budované tak, aby sa dalo medzi vlakom a MHD pohodlne prestupovať. Ak si to totiž takto predstavím, možno sa mi tá myšlienka celkom začína páčiť 🙂

Re #27394 S499.1023: Ejha, takt na železnici, zvláštna to kapitola. Osobne ma vždy fascinovalo, ako na vlaky hlavnej trate s taktovou dopravou na vedľajšej trati "naväzujú" vlaky odbočných tratí s úplne divokými cestovnými poriadkami, pričom nezriedka tie lokálne jazdia častejšie ako tie hlavné.
Reply on: qwix #27398:
Myslis ze mam cas robit take srandy ako fotomontaze? Jedine ze by sa mi chcelo robit sci-fi na motivy Schusterovych predvolebnych billboardov, ktore som si dneska vsimol a zatal som sa ze z toho nieco spravim ?
Reply on: COLOR #27397:
to je fotomontaz alebo to myslia vazne??? ?
Reply on: S499.1023 #27394:
Strkanie hadice do krku dopadlo obzvlast dobre, pretoze som si nechal pichnut do zily Dormicum, co je vlastne diazepam, takze som bol velmi vyrazne oblbnuty a vykon si v podstate nepamatam (v podstate ani cestu domov z Motola). Musim povedat, ze Motolska nemocnica sa s NsP Presov, kde mi robili gastroskopiu pred 5 rokmi, uplne neporovnatelny a bozsky zazitok 🙂 Este si necham strcit hadicu niekam inam 😞
Ešte doplním, že občas sa ten vlak hodí aj dnes - napr. keď ide frajerka z Prešova, tak v BA Hbf. preskočí do osobáku a kým by sa doterigala s hyperruksakom na Kooperatívne námestie a potom 21 do DNV, tak je dávno doma.
I.
Reply on: Papyr #27392:
On by ten vlak bol v podstate vhodný už dnes, keby:
1) Bola zastávka na nadjazde.
2) Vlak celý deň neklesol pod 30 minút.
3) Jazdilo to v takte a nie podľa generátora náhodných čísel.

Hlavne pri bode 3 nechápem, prečo Zločinecká spoločnosť, ktorá sa chváli taktom u pár rýchlikov na 110 a 120/180, nie je schopná spraviť takt u osobákov.

Btw., ako dopadlo strkanie hadičky do krku?Vomit:-)?
I.
Reply on: Papyr #27392:

V podstate si to s tym C+J dobre vysvetlil. ?
Reply on: Vladimír #27374:
Ako uz napisal Igorko, zeleznica konkuruje nizkymi jazdnymi dobami. O co dlhsie cakam na spoj, o to kratsie sa veziem. Ak C je doba cakania a J doba jazdy, tak C+J je u zeleznice z DNV s intervalom 15 minut mensie ako C+J u autobusu s intervalom 5 minut. Na obsluhu DNV je vlak vhodny, ak sa aspon trochu prisposobi cestujucim.

Devinska Nova Ves nie je presovske Sidlisko III, ktore je od centra vzdialene 3,5 km a celych tych 3,5 km je husto osidlenych. DNV je (ked uz to chces prepocitat na presovske pomery) taky Velky Saris. Este lepsie je Igorkovo prirovnanie k Ceskemu Brodu, kde sa nikdy vlaky pod 20 minut nedostanu a aj tak su vsetci happy. (Ak argumentujes, ze Cesky Brod nie je sucastou Prahy, Velky Saris nie je sucastou Presova ale DNV je sucastou BA, tak ta mozem upokojit, z Prahy-Klanovic ide presne rovnake mnozstvo spojov do centra ako z toho C. Brodu.)
Reply on: Tomáš #27390:
Vodič, ktorý spôsobil nehodu pri Lamači, sedí v cele predbežného zadržania

http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1307369

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.