hej, ale tamten navrh bol tvoreny este v case ked podoba mosta kosicka bola otvorena... (je to navrh stary niekolko rokov)
most lafranconi je dialnicny, ale pod mostnym telesom je na pilieroch priestor do ktoreho sa da spratat mostne teleso pre elektricku (vytvorenie obdobneho "poschodoveho" mosta ako je pristavny), toto je vsak iba teoreticky odhad, jasne zeby to musel posudit neaky stavar (unosnosti pilierov, vyska mosta nad hladinou a pod), dalsi mozny problem je vyustenie na brehoch a mimourovnove krizovanie + prepojenie s tratou karlova ves - nabrezie.
To podzemne napojenie hl. stanice si myslim neprinesie neake znacne vyrazne zlepsenie dopravy vzhladom na jeho cenu (podzemne prace v centre mesta su drahe), najma ak bude zo stanice aj druha trasa smerom na severozapad (t.j. pre obsluhu KV, dubravky, lamaca a pod...)
re qiude: isteze jedna trat nestaci, pretoze ak by bola aj hned cela pre gumokoly mimourovnova nikdy nebude bezkolizna, resp. potencionalne bezkolizna. minimalne musis pocitat mozny stret s clovekom, voz do voza, vykolaj, lebo keby si hned eliminoval krabustov, tak aj tak ti tu ostava min. prevadzkove riziko... takze aspon 2, najlepsie vsak 3 vetvy a hrebenovite na to tbusy. t-r-o-l-e-j-busy. a tiez normalne a nie pseudo. navrhujem exkurziu v pardubiciach u podivina.
quide: noja si to predstavujem tak, že najjednoduchšie a najrýchlejšie je postaviť novú, resp. predĺžiť už jestvujúcu električkovú trať. To, že sa tak dialo až do neoficiálneho zákazu rozširovania el .tratí (okolo 1990, v súvislosti s metrom), môžeme vidieť a čítať na vlastné oči.
re fobust, papier: lituji, nelze vyhoveti, neni k dispozici, pouze sraci a ten je na to urcen... smrdis v robote, alebo doma poprdkavas? ak si v meste, ze ci na obed neskocime, aby som ti dobre vynadal... len tak, zo zvyku. daj vediet... tschüß... bye... mozes potom aj ty mne...
vynadat som mal na mysli.
Most Kosicka mozes zabudnut, aj ked sa ta tvoja navrhovana trasa B prakticky zhoduje s mojim navrhom druhej radialy v Petrzlake. Most Lafranconi je dialnicny cestny most - tramvaj mozes zabudnut. Radsej pod zemou cez Hodzovo nam na HLST, ktoru si mimochodom nechal napojenu tak ako je dnes, teda uplne debilne. ?
quide: no to som rád, že sa zhodneme. Ale to trasovanie toho metroplánu najreálnejšie vyzerajúceho si živo pamätám: A: dúbravka - Karlovka - slávičie - Kamenné (pretup na - ASMN - Trnko (prestup na B ) - Rač. radiála - ŽST vin a Rača.
B: Petržka - dunaj (pod, či nad?) - Kamenné n. (prestup na A) - hl. st. - Trnko (prestup na A) - Ružinov. radiála. (príp konečná na gagarinke, príp. Letisko)
s tou Pet. súhlasím, ale nejde vštko odrazu. Čiže najprv postaviť tú 1 trať v koridore Chorv. ramena a potom, až niekedy o 1000 rokov niekto rozmnoží peniaze ? ? ,postaviť ďalšie odbočné trate.
Sevus Mike!
Jasne ze je elektricka nosny system. A tak ako si napisal, spojit elektrickou Dubravku s Racou je asi hodne komplikovane..... len sa mi zda ze to bolo obratene....A-Dubravka-Ruzinov, B-Petrzalka-Raca (uz len asi z geograf. hladiska)
Vedel by som si predstavit rychlostny elektrickovy system v Petrzalke.... s klasickym napojenim autobusu ako zvazacieho vozidla....len mam dojem ze pre rozlohu Petrzalky bude jedna taka trat smer mesto asi troska malo, a nie moc dobre si viem predstavit moznost vedenia dalsich trati.....
Ano ten obluk som myslel, a rozchod som spomenul, takze si mi nic nove nepovedal. ? A to posledne si mozes prelozit ako ches a kam chces, mozes to vytlacit na papier a ten porelozit na polovicu, potom na stvrtku, potom na osminku a potom ho mozes trebars zjest alebo si s nim vytret... ?
quide: akože elektirčka nieje nosný systém? Tak ,ako napísal fobust električka dnes v BA je iba fragment a maketa reálnej elktričky. Ale tak, ako písal Bigmac, podľa mňa má najreálnejšie prepoklady stať sa nosným systémom pravej časti Dunaja už DNES. Lebo zober si plánované trasy tej zvrhlosti, ktorá sa mala reálne podobať na metro. Išlo presne o dnešnú elktričku. linie A : dúbravka - Rača, linie B Petržalka - Ružinov. týmto tí projektanti iba podčiarkli význam dnešného trasovania električiek, ktoré sú, opkakujem, viac ako ideálny základ pre NS. +teda keď sa vybuduje tramtrať do Pet., tak bude nosný S celej BA. +sa z Dúbravky môže predĺžiť na prestup na vlak a do DNV. + sa z Vrakune môže predĺžiť vedľa tej trate vlaku (131?) na Dolné Hony. Však nejaký taký fobustov projekt je aj niekde tuto na stránke, nie?
re fobust: ktory obluk mas na mysli, mostova? isteze ano, len rozmery tych medzimestskych vagoncokov boli velmo podobne a poniektore i mensie ako ma t3. ale viem o jednom, ktory bol vacsi ako maju sucasne vozitka. zacina to na r a polomer to nenieje. .....
vola sa to rozchod... co si chcel? byt zly? tak ti napisem aj hodnotu: 1435mm. a teraz som zly ja!
:-¤) kiss me... a teraz si to preloz do slovenciny. bozat alebo bozkat, he?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si
most lafranconi je dialnicny, ale pod mostnym telesom je na pilieroch priestor do ktoreho sa da spratat mostne teleso pre elektricku (vytvorenie obdobneho "poschodoveho" mosta ako je pristavny), toto je vsak iba teoreticky odhad, jasne zeby to musel posudit neaky stavar (unosnosti pilierov, vyska mosta nad hladinou a pod), dalsi mozny problem je vyustenie na brehoch a mimourovnove krizovanie + prepojenie s tratou karlova ves - nabrezie.
To podzemne napojenie hl. stanice si myslim neprinesie neake znacne vyrazne zlepsenie dopravy vzhladom na jeho cenu (podzemne prace v centre mesta su drahe), najma ak bude zo stanice aj druha trasa smerom na severozapad (t.j. pre obsluhu KV, dubravky, lamaca a pod...)