Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tomi #27179:
Nooo... Potrebovali by sme so znamym nacvakat zabery z kabiny 363ky, 263ky alebo 350ky za jazdy, ale ked nakracam na hl.stanicu a budem tak vyklopkavat rusnovodicom na dvere, tak najskor ma zbali zel. policia za podozrenie z terorizmu. 😉 Preto sa pytam. Poznas niekoho, kto jazdi na tychto masinkach?
?
e #27221
to je kvoli vam co sa tu hadate ci je lepsi rozchod 1000 alebo 1435mm ?
elektricka vam chcela nazorne ukazat, ze dokaze jazdit aj bez kolajnic... len jej to hned na prvy krat velmi dobre neslo ?
Reply on: SDF #27221:
Ako sa moze vykolajit elektricka na rovnej trati?
Reply on: SDF #27221:

Pekne to vykolajili... ?
re fobust: tak to si naozaj mozeme trhnut nohami a obaja naraz pekne synchronizovane: 5-4-3-2-1-fcul..! 14:00 la padla, mozno aj 13:59...
Reply on: fobust #27212:
hej, ale tamten navrh bol tvoreny este v case ked podoba mosta kosicka bola otvorena... (je to navrh stary niekolko rokov)
most lafranconi je dialnicny, ale pod mostnym telesom je na pilieroch priestor do ktoreho sa da spratat mostne teleso pre elektricku (vytvorenie obdobneho "poschodoveho" mosta ako je pristavny), toto je vsak iba teoreticky odhad, jasne zeby to musel posudit neaky stavar (unosnosti pilierov, vyska mosta nad hladinou a pod), dalsi mozny problem je vyustenie na brehoch a mimourovnove krizovanie + prepojenie s tratou karlova ves - nabrezie.
To podzemne napojenie hl. stanice si myslim neprinesie neake znacne vyrazne zlepsenie dopravy vzhladom na jeho cenu (podzemne prace v centre mesta su drahe), najma ak bude zo stanice aj druha trasa smerom na severozapad (t.j. pre obsluhu KV, dubravky, lamaca a pod...)
re qiude: isteze jedna trat nestaci, pretoze ak by bola aj hned cela pre gumokoly mimourovnova nikdy nebude bezkolizna, resp. potencionalne bezkolizna. minimalne musis pocitat mozny stret s clovekom, voz do voza, vykolaj, lebo keby si hned eliminoval krabustov, tak aj tak ti tu ostava min. prevadzkove riziko... takze aspon 2, najlepsie vsak 3 vetvy a hrebenovite na to tbusy. t-r-o-l-e-j-busy. a tiez normalne a nie pseudo. navrhujem exkurziu v pardubiciach u podivina.
Reply on: bigmac #27214:

Som v robote, kde by som bol? ? Obed budem mat od 12:30 do 13:25, tak by sme mohli niekam skocit. Teda ak budes o tom case este v meste. ?
Reply on: mike #27215:
neviem... no v kazdom pripade mi nepripada vhodne pouzit existujucu "elektrickovu" siet v BA, na vybudovanie nosneho systemu! ?
quide: noja si to predstavujem tak, že najjednoduchšie a najrýchlejšie je postaviť novú, resp. predĺžiť už jestvujúcu električkovú trať. To, že sa tak dialo až do neoficiálneho zákazu rozširovania el .tratí (okolo 1990, v súvislosti s metrom), môžeme vidieť a čítať na vlastné oči.
re fobust, papier: lituji, nelze vyhoveti, neni k dispozici, pouze sraci a ten je na to urcen... smrdis v robote, alebo doma poprdkavas? ak si v meste, ze ci na obed neskocime, aby som ti dobre vynadal... len tak, zo zvyku. daj vediet... tschüß... bye... mozes potom aj ty mne...
vynadat som mal na mysli.
Reply on: mike #27211:
Tak dufam ze to bude take jednoduche ako si to predstavujes! ?
No ved sa hadam niekedy dockame....!
Reply on: si #27209:

Most Kosicka mozes zabudnut, aj ked sa ta tvoja navrhovana trasa B prakticky zhoduje s mojim navrhom druhej radialy v Petrzlake. Most Lafranconi je dialnicny cestny most - tramvaj mozes zabudnut. Radsej pod zemou cez Hodzovo nam na HLST, ktoru si mimochodom nechal napojenu tak ako je dnes, teda uplne debilne. ?
quide: no to som rád, že sa zhodneme. Ale to trasovanie toho metroplánu najreálnejšie vyzerajúceho si živo pamätám: A: dúbravka - Karlovka - slávičie - Kamenné (pretup na 😎 - ASMN - Trnko (prestup na B ) - Rač. radiála - ŽST vin a Rača.
B: Petržka - dunaj (pod, či nad?) - Kamenné n. (prestup na A) - hl. st. - Trnko (prestup na A) - Ružinov. radiála. (príp konečná na gagarinke, príp. Letisko)
s tou Pet. súhlasím, ale nejde vštko odrazu. Čiže najprv postaviť tú 1 trať v koridore Chorv. ramena a potom, až niekedy o 1000 rokov niekto rozmnoží peniaze ? ? ,postaviť ďalšie odbočné trate.
Reply on: si #27209:
ved prave, ale dakujem za typ!
Reply on: quide #27208:
pozri si napriklad toto: http://pieskovisko.sk/rozvoj_elektriciek.html - pruser je ze to bolo vymyslane pred par rokmi a medzicasom tomu uz stihli postavit do cesty zopar budov...
Reply on: mike #27205:
Sevus Mike!
Jasne ze je elektricka nosny system. A tak ako si napisal, spojit elektrickou Dubravku s Racou je asi hodne komplikovane..... len sa mi zda ze to bolo obratene....A-Dubravka-Ruzinov, B-Petrzalka-Raca (uz len asi z geograf. hladiska)

Vedel by som si predstavit rychlostny elektrickovy system v Petrzalke.... s klasickym napojenim autobusu ako zvazacieho vozidla....len mam dojem ze pre rozlohu Petrzalky bude jedna taka trat smer mesto asi troska malo, a nie moc dobre si viem predstavit moznost vedenia dalsich trati.....

Pozdravujem
Reply on: mike #27205:

Myslim si, ze v lokalitach, kde elektricka uz premava, sa da povazovat za nosny system. Vid Dubravka alebo Raca. ?
Reply on: bigmac #27204:

Ano ten obluk som myslel, a rozchod som spomenul, takze si mi nic nove nepovedal. ? A to posledne si mozes prelozit ako ches a kam chces, mozes to vytlacit na papier a ten porelozit na polovicu, potom na stvrtku, potom na osminku a potom ho mozes trebars zjest alebo si s nim vytret... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.