Prave sa nachadzam na krizovatke Mileticova-Trencianska a obdivujem dielo vysokej technickej urovne ing.Pertinaxa a jeho Melody Boys.Pri polorekonstrukcii krizovatky na hybridnu tahovo-podvesnu zostavu systemu Kummler-Matter-Ohio Brass-ESKO-ELBA sa netrafili s armaturami pod povodne nosne siete,nasledkom coho su vesiaciky (zvisle lanka) nasikmo,kriz sa vznasa vo vzduchu,vedenie je zlamane kratkymi oblukovymi svorkami bez vnutornych odtahov,zberace trolejbusov vytvaraju pri prejazde krizovatkou pozoruhodne tanecne kreacie sprevadzane prislusnymi zvukovymi efektmi praask-praask-hrr-hrr-bum-piiiip atd.Skutocne dielo hodne minimalne Pazardziku (BG) alebo Sibiu (RO).Zaver:Tym,co to naprojektovali,schvalili,postavili a prevzali by bolo akutne treba dat po papuli,potom nasxat do ruk a zo dva tyzdne nepustit k vode.
galiyosha
Nechcem tu rozputat nejaky zbytocny flamewar, ale postupne sa priklanam k nazoru, ze zmena rozchodu by v Bratislave by bola jednoznacne zmenou pozitivnou, ktorej zapory by boli prinosmi bohate vynahradene.
Re #26951 fobust: Som laik, odpust mi, prosim, ak budem trepat sprostosti, ale ako potom hlucnost oblukov s malym polomerom riesia v "normalnych" elektrickovych prevadzkach? Mazanim kolajnice?