Reply on: Vladimír #26458:
No neviem, co vsetko zabezpecuju palubaky, ale teoreticky to predsa mozne je. Ved, ak sa nemylim, kazdy vodic sa musi do palubaku "prihlasit" kartou. A ked aj taky sprosty Passat za milion odlisuje jednotlivych vodicov a uchovava ich personalizovane nastavenia sedacky, volantu, zrkadiel ap., preco by to nemohol vediet autobus za mnohonasobne vyssiu cenu? ?
fobust
Pre istotu to sem skopirujem:
Dopravnému podniku Bratislava sme ponúkli na otestovanie v mestskej hromadnej doprave model ekologického autobusu, ktorý je nielen ohľaduplný k životnému prostrediu, ale poskytuje aj pohodlie a bezpečnosť cestujúcim. Musíme však súhlasiť s názorom p. Kováčika, že nie je celkom vhodný do bratislavských podmienok. Autobus MAN A26 totiž ponúka nemecký štandard cestovania v MHD, kde sú stojaci pasažieri skôr výnimkou. Vo vyspelých krajinách, kam sa takéto typy autobusov exportujú, sa výrobca na základe požiadaviek prevádzkovateľa orientuje predovšetkým na pohodlie cestujúcich. Otváranie dverí na fotobunku, ktorým sa zvyšuje bezpečnosť, je už európskou normou. Na požiadanie odberateľa sú však, samozrejme, možné rôzne variácie počtu a osadenia sedadiel, či ďalšie úpravy vozidla. Model, ktorý sa testuje v Bratislave, sme nezostavili podľa špecifických požiadaviek Dopravného podniku. Preto obsahuje z pohľadu p. Kováčika spomínané technické "nedostatky", ktoré je však možné bez problémov odstrániť po dohode s odberateľom. Získali sme novú skúsenosť a cenný zdroj poučenia pre ďalšie skvalitňovanie našich výrobkov podľa domácich požiadaviek. Naším cieľom je predovšetkým spokojný zákazník, preto ďakujeme všetkým, ktorí sa s nami o svoje názory na naše výrobky a služby podelia.
S úctou Roman Vrabec, riaditeľ MAN Slovakia
? ? ☺ ? ?