Hm, ako to funguje v pripade, ze ma vozidlo viac vodicov? Prevodovka sa, chudera, stale prisposobuje alebo si kazdy nejakym vodic sposobom pred zaciatkom sluzby zvoli svoj "profil"? ?
Este k tym VOITH-kam.Jedna sa o tzv.ucenlive prevodovky,ktore sa ucia od vodica techniku jazdy.A tu dochadza k tomu,ze vodic,ktory je nauceny zo slavnej Praga 2M70 tesne pred preradenim ubrat plyn,aby s vozom netrhlo,to nauci aj tu prevodovku,co je neziaduce.A je to aj dokaz o menejcennosti antabusu ako dopr.prostriedku-trolejbus nic takeho nepotrebuje:).I.
Z:Tlacidla 1,2 su len "pridrzanie" urciteho prev.stupna.Inak suhlas,ale to moje vyjadrenie mi aj tak pripada vypovedacou hodnotou rovnake a strucnejsie a prirodzenejsie:).I.
Tvoje spojenie ..radil v správnej chvíli.. mi nepasuje...nie je celkom ono... podľa usporiadania tlačidiel "volieb prevodovky" je to VOITH; no a VOITH si jazdu do vrchu - na rozdiel od ZF upravuje sám - sám si hľadá ten navhodnejší moment, kedy preradiť...ale aj tak nie vždy radí v správnej chvíli. Ilustrujem na príklade: keď je bus s ZFom v pomerne príkrom stúpaní, môže vodič použiť voľbu systému "do vrchu" (tlačidlá 1,2) - VOITH túto voľbu nemá a hľadá a volí si optimálne otáčky sám. Tu veľmi záleží aj od povrchu vozovky - keď je napríklad povrch s náľadím, on si síce ten optimálny pomer na preradenie nájde, ale pri preklzovaní sa mu to nie vždy podarí v "správnej chvíli". ?
Víkendová prevádzka na 86: trať stredných kritérií-málo úsekov stúpania; zato pomerne obtiažne úseky trate v starom Prievoze a na Záhradníckej. 15 metrový MAN zvládol túto trať bezproblémovo-úsek stúpania na Prístavný most bol plynulý pri z dvoch tretín naplnenom vozidle - autobus si prevodové momenty selektoval pri optimálnom výbere otáčok, takže výjazd vozidla bol bez potiaží. 15 metrové vozidlo sa natáčalo i do pomerne obtiažnych pravouhlých uličiek starého Prievozu bez obtiaží (tu treba mať na mysli, že tam, kde sa 18m kĺbák v pravom uhle "zlomí" tam si musí 15 metrové sólo nadbiehať v inom uhle;MAN i túto výzvu zvládol skvele, bez toho, žeby mu zadné nápravy vybehli na chodník!!!). Celkový chod autobusu i v tejto úprave diferenciálu resp. základnej úpravy bol ľahký a plynulý; autobus citlivo reagoval na všetky podnety vodiča. Palubná doska prehľadne a jednoducho usporiadaná, výhľad do spätných zrkadiel vynikajúci. Cestujúci si chválili ľahký nástup i výstup, hlavne s detským kočíkom. Autobus má tichý chod a celkovo zapadá do bratislavských pomerov. Samozrejmou prednosťou je ekologická prevádzka (pohon zemným plynom), nie je však nutnou prioritou, iba výhodou.
Dopravnému podniku Bratislava sme ponúkli na otestovanie v mestskej hromadnej doprave model ekologického autobusu, ktorý je nielen ohľaduplný k životnému prostrediu, ale poskytuje aj pohodlie a bezpečnosť cestujúcim. Musíme však súhlasiť s názorom p. Kováčika, že nie je celkom vhodný do bratislavských podmienok. Autobus MAN A26 totiž ponúka nemecký štandard cestovania v MHD, kde sú stojaci pasažieri skôr výnimkou. Vo vyspelých krajinách, kam sa takéto typy autobusov exportujú, sa výrobca na základe požiadaviek prevádzkovateľa orientuje predovšetkým na pohodlie cestujúcich. Otváranie dverí na fotobunku, ktorým sa zvyšuje bezpečnosť, je už európskou normou. Na požiadanie odberateľa sú však, samozrejme, možné rôzne variácie počtu a osadenia sedadiel, či ďalšie úpravy vozidla. Model, ktorý sa testuje v Bratislave, sme nezostavili podľa špecifických požiadaviek Dopravného podniku. Preto obsahuje z pohľadu p. Kováčika spomínané technické "nedostatky", ktoré je však možné bez problémov odstrániť po dohode s odberateľom. Získali sme novú skúsenosť a cenný zdroj poučenia pre ďalšie skvalitňovanie našich výrobkov podľa domácich požiadaviek. Naším cieľom je predovšetkým spokojný zákazník, preto ďakujeme všetkým, ktorí sa s nami o svoje názory na naše výrobky a služby podelia.
Umiestnenie stanice nie je zvrhlé, stanica tam bola dávno pred okolitou zástavbou. A presunúť ju nie je kam. NBič tam nemusí končiť, už vôbec nehovoriac o tom, že nie je dôvod aby to tam nekončilo. Linka môže pokračovať ďalej aj na druhej strane.
A však ja som nechcel rušiť spojenie Hbf. a Zbbf. ale linku 210:-).
I.
Hehe, tak mi povedz, kde ubrat tie vozokm, aby si mohol spravit hento
Re #26437 S499.1023: Hehe, tak moze byt linka Hlavna stanica - ASMN - Rajska Kazdym smerom by sa tocila okolo ASMN
Re #26439 Andy: Ja netvrdim, ze sa mi to paci Jednoducho sa setrilo a mame tu toto... Sam viem, ze 82ka bola vzdy v pracovnych dnoch nabita v useku Trnavske myto - zast. Kosicka, lebo som nou denne cestoval. Teraz sa ludia, co nou cestovali, rozptylili do inych liniek... Treba vsak dodat, ze hoci isla 82 rano nabita z Trnka na Kosicku, tak z Trnka na Mileticku sla poloprazdna 209na a z Mileticovej na Kosicku poloprazdna 85ka... A poznas to ako aj kedysi - bola plna 34ka, 37ka a 54ka, tak sa zrusili a ludia zaplnili ine linky Ci existuje lepsie riesenie bez zvysenia vozokm, to neviem...
Zvrhle je predovsetkym umiestnenie bratislavskej hlavnej stanice. Cokolvek tam ide (myslim linka MHD), tak tam musi aj koncit. Najblizsia medzilahla zastavka je SAV, ale z nej sa dostava na stanicu blbo a Predstanicne namestie, ci teraz uz je to nieco ine, a odtial je to zas daleko.
Ja nie som proti linke Hlavna stanica - ASMN - niekam dalej, som len vyrazne proti zruseniu spojenia hl.st. a ASMN
Linka s jazdnou dobou 10 minút je zvrátená kvôli tomu, čo som napísal v príspevku #26441. Spojenie vlakovej a autobusovej stanice predsa nemusí zaisťovať linka, ktorá na týchto miestach bude aj končiť. Takisto bola zvrhlá linka č. 14, ktorú by bolo logické nahradiť obojsmernou zachádzkou l. 2., čím by sa súčasne vyriešilo ja spojenie Istrochem - Újállomás.
I.
Spojenie Preßburg Hbf. s Zentralbusbahnhofom môže zaistiť nejaká linka v relácii napr. bývalej 208 (Hbf. - Zbbf. - Friedhof Rosenheim). Linka, ktorá má jazdnú dobu 10 minút, nemôže byť efektívna, pretože musí mať čas na vyrovnanie meškania v dĺžke 30% jazdnej doby.
I.
Lenze kto s tou linkou 209 pojde? Takmer nikto, pretoze vsetci co chodili 82kou, tak tak ci tak 209ku nepouziju. Jedine babky cestujuce zo Zahradnickej na Trnavske myto, ale tam som si nevsimol, ze by bola napr. linka 201 nejako hrozne pretazovana...
Ta 209 ako ciastocna nahrada za linku 82 je podla mna dost nezmyselna. Zmysel by to malo, keby chodila linka po trase Rajska - Prievozska - Mileticova - Sancova - Hlavna stanica, tym by sa vyriesila aj zrusena 82, aj zrusena 205. To by odlahcilo take linky ako 201, 202, 50, a nemusela by chodit ta posilnena 209ka, ktora nechodi odnikadial nikam. Vysvetli mi, ako 209 nahradi stratene spojenie napriklad z Kosickej na Hlavnu stanicu...
Nie je. Linka s dlzkou 10 minut moze mat opodstatnenie. Aj v PO take mame. Okrem toho, cim asi tak inym sa dostanem v urbanisticky genialne vyriesenom meste z autobusovej na zeleznicnu stanicu? Pre mna ako velmi prilezitostneho navstevnika BA je linka 210 nahodou velmi casto pouzivanou
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023