Reply on: S499.1023 #26452:
Tvoje spojenie ..radil v správnej chvíli.. mi nepasuje...nie je celkom ono... podľa usporiadania tlačidiel "volieb prevodovky" je to VOITH; no a VOITH si jazdu do vrchu - na rozdiel od ZF upravuje sám - sám si hľadá ten navhodnejší moment, kedy preradiť...ale aj tak nie vždy radí v správnej chvíli. Ilustrujem na príklade: keď je bus s ZFom v pomerne príkrom stúpaní, môže vodič použiť voľbu systému "do vrchu" (tlačidlá 1,2) - VOITH túto voľbu nemá a hľadá a volí si optimálne otáčky sám. Tu veľmi záleží aj od povrchu vozovky - keď je napríklad povrch s náľadím, on si síce ten optimálny pomer na preradenie nájde, ale pri preklzovaní sa mu to nie vždy podarí v "správnej chvíli". ?
d3k0
Re #26437 S499.1023: Hehe, tak moze byt linka Hlavna stanica - ASMN - Rajska Kazdym smerom by sa tocila okolo ASMN
Re #26439 Andy: Ja netvrdim, ze sa mi to paci Jednoducho sa setrilo a mame tu toto... Sam viem, ze 82ka bola vzdy v pracovnych dnoch nabita v useku Trnavske myto - zast. Kosicka, lebo som nou denne cestoval. Teraz sa ludia, co nou cestovali, rozptylili do inych liniek... Treba vsak dodat, ze hoci isla 82 rano nabita z Trnka na Kosicku, tak z Trnka na Mileticku sla poloprazdna 209na a z Mileticovej na Kosicku poloprazdna 85ka... A poznas to ako aj kedysi - bola plna 34ka, 37ka a 54ka, tak sa zrusili a ludia zaplnili ine linky Ci existuje lepsie riesenie bez zvysenia vozokm, to neviem...