ASTRA = asynchronni tramvaj
ANITRA = asynchronni nizkopodlazni tramvaj
VEKTRA = velkokapacitni tramvaj.
Trio uz do toho nezapada Ale paci sa mi ten system tvorenia skratiek, pripomina mi to Kohoutovu knihu Katyne
pokial ja viem, tak Astra je ta 3 clankova elina od Skodofky, Anitra je nazov pre Astru tusim v Brne, Vektra je prototyp 5-clankovej preliezacky na baze Astry a Trio je Astra s nejakou inou vyzbrojou a montuje to tusim niekto iny (Inekon???).
No pokiaľ ma moje vedomosti neklamú, tak tender vyhrala Škoda s 21Tr. 24Tr je úplne iný trolejbus a ak by chceli kupovať tieto vozy bez nového tendra, majú na krku také oplatečky ako úrad na ochranu hospodárskej súťaže, verejné obstarávanie, NKÚ, min. financií ak bude dotácia,... To nie je len tak. V čase keď bol tender uzavretý s víťazom, tak 24Tr nebola ešte ani na papieri. Neverím, že si dovolia kupovať vozy bez nového tendra a ak áno, tak zrejme niekomu znovu napíšem. ?
DPB uzatvroilo zmluvu na dodávku trolejbusov 21Tr. Určite nie na dodávku trolejbusov od Škoda holding (to by im mohli predať aj 14Tr,...). Takže ak Škoda nebude schopná plniť podmienky zmluvy a teda dodať istý počet 21Tr, DPB môže jednostrane zmluvu vypovedať a to bez sankcií, pokiaľ DPB neuzatvoril zmluvu inak, ale taký hlúpi určite nebudú.
Ked sa to tak vezme ci sa jedna o MHD tak na SK je to uz na figu v tomto state pri tychto politikoch a systeme MHD fungovat nebude ved nefunguje aj taka samozrejmost ako zdravotnictvo.
Bola tam možnosť dodatočného vybavenia pomocným pohonom. Myslím, že nebolo špecifikované, či batériovým alebo smrdutým.
Bratislavská 21TrAC agregát nemá ale dá sa ním dovybaviť.
I.
Myslím to tak, že Vytrolíno je ešte príliš nový typ na to, aby sa dala hodnotiť jeho spoľahlivosť. Taký duobus Mercedes-Benz/AEG O415GNED či ako sa to volá je tiež zo samých luxusných a osvedčených komponentov a aký je to shit.
I.
Ako to myslíš s tým "raz sa k ním možno zaradí aj Solaris Trollino"? Veď DPO je výhradným dodávateľom Solarisov pre ČR a sám sa podieľa na výrobe Trollina, tak spolu s 15-ročnou zárukou na karosériu, výzbrojou vyrobenou doma a najvýhodnejšou cenou by to bolo hádam to najlepšie čo môže Solaris ponúknuť. To isté by možno mohlo platiť v prípade výhradného dodávateľa v SR - DPMK, len neviem, ako by to bolo v prípade Trollin. Okrem toho výzbroje Cegelecu už nejaký čas bez problémov fungujú, rovnako ako karosérie, a to dokonca za sťažených podmienok v polobalkánskej prevádzke v KE. ?
Myslíš Civisy a Cristalisy? No to by som teda nechcel. A ani by to len tak niekto nezaplatil. A názor, že vo Francúzsku nepovažujú konštrukciu Agory za investícou do budúcnosti, ostro kontrastuje s tisícmi Agor v Paríži, ktoré už úplne vykynožili staré Heuliezy. A nebudem s Tebou súhlasiť ani ja, Agora totiž JE dobrá konštrukcia. Lenže nie na naše (ani pražské) tankodromálne cesty, kde sa ich bakelitová konštrukcia začína okamžite rozkladať. A že mám pravdu, o tom svedčí bezproblémová prevádzka Slintyhnusov v iných mestách.
I.
Ako som už niekoľkokrát napísal, napr. Van Hool/Kiepe AG300T, Berkhof Premier/Kiepe AT16, Ikarus/Kiepe 412T, Neoplan N6060/Magnet-Motor a ďalšie, Raz sa k nim možno zaradí aj Solaris Trollino/Cegelec.
Po stránke jazdných vlastností možno aj 14/15Tr, tie sú však degradované hypernevydarenou skriňou a vysokopodlažnosťou, 21/22Tr zase extrémnou nepoľahlivosťou.
I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
I.