Ked sa to tak vezme ci sa jedna o MHD tak na SK je to uz na figu v tomto state pri tychto politikoch a systeme MHD fungovat nebude ved nefunguje aj taka samozrejmost ako zdravotnictvo.
Bola tam možnosť dodatočného vybavenia pomocným pohonom. Myslím, že nebolo špecifikované, či batériovým alebo smrdutým.
Bratislavská 21TrAC agregát nemá ale dá sa ním dovybaviť.
I.
Myslím to tak, že Vytrolíno je ešte príliš nový typ na to, aby sa dala hodnotiť jeho spoľahlivosť. Taký duobus Mercedes-Benz/AEG O415GNED či ako sa to volá je tiež zo samých luxusných a osvedčených komponentov a aký je to shit.
I.
Ako to myslíš s tým "raz sa k ním možno zaradí aj Solaris Trollino"? Veď DPO je výhradným dodávateľom Solarisov pre ČR a sám sa podieľa na výrobe Trollina, tak spolu s 15-ročnou zárukou na karosériu, výzbrojou vyrobenou doma a najvýhodnejšou cenou by to bolo hádam to najlepšie čo môže Solaris ponúknuť. To isté by možno mohlo platiť v prípade výhradného dodávateľa v SR - DPMK, len neviem, ako by to bolo v prípade Trollin. Okrem toho výzbroje Cegelecu už nejaký čas bez problémov fungujú, rovnako ako karosérie, a to dokonca za sťažených podmienok v polobalkánskej prevádzke v KE. ?
Myslíš Civisy a Cristalisy? No to by som teda nechcel. A ani by to len tak niekto nezaplatil. A názor, že vo Francúzsku nepovažujú konštrukciu Agory za investícou do budúcnosti, ostro kontrastuje s tisícmi Agor v Paríži, ktoré už úplne vykynožili staré Heuliezy. A nebudem s Tebou súhlasiť ani ja, Agora totiž JE dobrá konštrukcia. Lenže nie na naše (ani pražské) tankodromálne cesty, kde sa ich bakelitová konštrukcia začína okamžite rozkladať. A že mám pravdu, o tom svedčí bezproblémová prevádzka Slintyhnusov v iných mestách.
I.
Ako som už niekoľkokrát napísal, napr. Van Hool/Kiepe AG300T, Berkhof Premier/Kiepe AT16, Ikarus/Kiepe 412T, Neoplan N6060/Magnet-Motor a ďalšie, Raz sa k nim možno zaradí aj Solaris Trollino/Cegelec.
Po stránke jazdných vlastností možno aj 14/15Tr, tie sú však degradované hypernevydarenou skriňou a vysokopodlažnosťou, 21/22Tr zase extrémnou nepoľahlivosťou.
I.
Blbo som sa vyjadril. Nemam 100% prehlad, ale co to boli tie take obludy, ktore mali elektricky prenos vykonu??? Niekde som to videl a tiez to bol tusim Renault. Kazdopadne, podla mna vo Francuzku konstrukciu Agory tiez nepovazuju za prilis velku investiciu do buducnosti ?
Posadnutosť niektorých diskutujúcich Ikarusmi 280 je fakt obdivuhodná. Ja uznávam, že sa jedná o mimoriadne vydarené autobusy, odolné, spoľahlivé a neviem čo ešte. To však nič nemení na tom, že nemajú (hlavne v tom stave, v akom sú k videniu v BA) nič spoločného s modernou dopravou 21. storočia.
A Slintyhnus je síce shit ale myslím si, že o nič väčší než 21Tr, pretože o týchto výtvoroch Ostrovu Socializmu nemám žiadne ilúzie. To sú vozidlá, čo majú akurát pekný design.
I.
Po akej stránke humus? Po estetickej? Lebo potechnickej stránke zatiaľ každý, kto 24 Tr-ku zažil, vyjadruje mimoriadne pozitívne dojmy (a sú to ľudia, na ktorých názor dosť dám). Ja sa vyjadriť neviem, pretože v 24 Tr-ke som sa ešte neviezol.
Re #26317 Romi: A Ty si skutočne myslíš, že keby linky nitrianskej MHD nejazdili do obcí, že by sa zvýšila kultúra cestovania v meste? ? Veď je to len čistá formalita ako si SAD NR linku označí, ak by ju nechcela mať mestskú, tak by jej akurát odňala číslo a tie isté autobusy by na nej zostali. Na mesto by to predsa žiaden vplyv nemalo.
S499.1023
Po stránke jazdných vlastností možno aj 14/15Tr, tie sú však degradované hypernevydarenou skriňou a vysokopodlažnosťou, 21/22Tr zase extrémnou nepoľahlivosťou.
I.