Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Romi #26342:
Tuším, čo sa z tohto vykľuje: jeden veľký offtopic. ?
Ked sa to tak vezme ci sa jedna o MHD tak na SK je to uz na figu v tomto state pri tychto politikoch a systeme MHD fungovat nebude ved nefunguje aj taka samozrejmost ako zdravotnictvo.
Reply on: S499.1023 #26330:
Aha, tak potom sa zhodneme ? Nech si to teda jazdi kde chce len nie u nas a len nie v BA ? ? ?
Reply on: Andy #26339:
Bola tam možnosť dodatočného vybavenia pomocným pohonom. Myslím, že nebolo špecifikované, či batériovým alebo smrdutým.
Bratislavská 21TrAC agregát nemá ale dá sa ním dovybaviť.
I.
Reply on: 1885 #26333:
Neviem o tom, ze by v tendri bolo spominane nieco s agregatom...
Reply on: Jenki #26336:
Tak to je bod pre 24Tr, ale aj tak sa mi ten tender zdal prinajmensom "divny".
Reply on: 1885 #26334:
24Tr je sice v současnosti s bateriovým pomocným pohonem, ale je možný i dieselový. Prý ?
Prave som dostal spravu ze 30.6. Skoda Ostrov konci. Tak je to asi oficialne.
Reply on: 1885 #26333:
Hupss, na konci malo byt samozrejme 24Tr
Reply on: S499.1023 #26296:
Ale nevyhrala Skoda tender prave preto, ze 21TrAC mala jedina ten dieslovy agregat? Keby tu potom skoncili 21Tr, tak by to bol podvod jak vrata....
Reply on: Sarko #26331:
Myslím to tak, že Vytrolíno je ešte príliš nový typ na to, aby sa dala hodnotiť jeho spoľahlivosť. Taký duobus Mercedes-Benz/AEG O415GNED či ako sa to volá je tiež zo samých luxusných a osvedčených komponentov a aký je to shit.
I.
Reply on: S499.1023 #26329:

Ako to myslíš s tým "raz sa k ním možno zaradí aj Solaris Trollino"? Veď DPO je výhradným dodávateľom Solarisov pre ČR a sám sa podieľa na výrobe Trollina, tak spolu s 15-ročnou zárukou na karosériu, výzbrojou vyrobenou doma a najvýhodnejšou cenou by to bolo hádam to najlepšie čo môže Solaris ponúknuť. To isté by možno mohlo platiť v prípade výhradného dodávateľa v SR - DPMK, len neviem, ako by to bolo v prípade Trollin. Okrem toho výzbroje Cegelecu už nejaký čas bez problémov fungujú, rovnako ako karosérie, a to dokonca za sťažených podmienok v polobalkánskej prevádzke v KE. ?
Reply on: Spectre #26328:
Myslíš Civisy a Cristalisy? No to by som teda nechcel. A ani by to len tak niekto nezaplatil. A názor, že vo Francúzsku nepovažujú konštrukciu Agory za investícou do budúcnosti, ostro kontrastuje s tisícmi Agor v Paríži, ktoré už úplne vykynožili staré Heuliezy. A nebudem s Tebou súhlasiť ani ja, Agora totiž JE dobrá konštrukcia. Lenže nie na naše (ani pražské) tankodromálne cesty, kde sa ich bakelitová konštrukcia začína okamžite rozkladať. A že mám pravdu, o tom svedčí bezproblémová prevádzka Slintyhnusov v iných mestách.
I.
Reply on: tr3mp #26327:
Ako som už niekoľkokrát napísal, napr. Van Hool/Kiepe AG300T, Berkhof Premier/Kiepe AT16, Ikarus/Kiepe 412T, Neoplan N6060/Magnet-Motor a ďalšie, Raz sa k nim možno zaradí aj Solaris Trollino/Cegelec.
Po stránke jazdných vlastností možno aj 14/15Tr, tie sú však degradované hypernevydarenou skriňou a vysokopodlažnosťou, 21/22Tr zase extrémnou nepoľahlivosťou.
I.
Reply on: S499.1023 #26318:
Blbo som sa vyjadril. Nemam 100% prehlad, ale co to boli tie take obludy, ktore mali elektricky prenos vykonu??? Niekde som to videl a tiez to bol tusim Renault. Kazdopadne, podla mna vo Francuzku konstrukciu Agory tiez nepovazuju za prilis velku investiciu do buducnosti ?
Reply on: S499.1023 #26326:
Ktoré trolejbusy sú teda podľa Tvojho názoru dobré a prečo?
Posadnutosť niektorých diskutujúcich Ikarusmi 280 je fakt obdivuhodná. Ja uznávam, že sa jedná o mimoriadne vydarené autobusy, odolné, spoľahlivé a neviem čo ešte. To však nič nemení na tom, že nemajú (hlavne v tom stave, v akom sú k videniu v BA) nič spoločného s modernou dopravou 21. storočia.
A Slintyhnus je síce shit ale myslím si, že o nič väčší než 21Tr, pretože o týchto výtvoroch Ostrovu Socializmu nemám žiadne ilúzie. To sú vozidlá, čo majú akurát pekný design.
I.
Reply on: fobust #26321:
Ja neobhajujem 24Tr, iba obhajujem nazor, ze nebudem nieco nekritizovat, ked som v tom nesiel.

A za tym, ze Ikarus 280 je stara konzerva, ktora ma vozit cestujucich v 70. a 80. rokoch 20. storocia, a nie v 21. storoci si stojim stale 🙂
Reply on: fobust #26295:
Po akej stránke humus? Po estetickej? Lebo potechnickej stránke zatiaľ každý, kto 24 Tr-ku zažil, vyjadruje mimoriadne pozitívne dojmy (a sú to ľudia, na ktorých názor dosť dám). Ja sa vyjadriť neviem, pretože v 24 Tr-ke som sa ešte neviezol.

Re #26317 Romi: A Ty si skutočne myslíš, že keby linky nitrianskej MHD nejazdili do obcí, že by sa zvýšila kultúra cestovania v meste? ? Veď je to len čistá formalita ako si SAD NR linku označí, ak by ju nechcela mať mestskú, tak by jej akurát odňala číslo a tie isté autobusy by na nej zostali. Na mesto by to predsa žiaden vplyv nemalo.

Re #26322 Papyr: Súhlas.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.