No pokiaľ ma moje vedomosti neklamú, tak tender vyhrala Škoda s 21Tr. 24Tr je úplne iný trolejbus a ak by chceli kupovať tieto vozy bez nového tendra, majú na krku také oplatečky ako úrad na ochranu hospodárskej súťaže, verejné obstarávanie, NKÚ, min. financií ak bude dotácia,... To nie je len tak. V čase keď bol tender uzavretý s víťazom, tak 24Tr nebola ešte ani na papieri. Neverím, že si dovolia kupovať vozy bez nového tendra a ak áno, tak zrejme niekomu znovu napíšem. ?
DPB uzatvroilo zmluvu na dodávku trolejbusov 21Tr. Určite nie na dodávku trolejbusov od Škoda holding (to by im mohli predať aj 14Tr,...). Takže ak Škoda nebude schopná plniť podmienky zmluvy a teda dodať istý počet 21Tr, DPB môže jednostrane zmluvu vypovedať a to bez sankcií, pokiaľ DPB neuzatvoril zmluvu inak, ale taký hlúpi určite nebudú.
DPB uzatvroilo zmluvu na dodávku trolejbusov 21Tr. Určite nie na dodávku trolejbusov od Škoda holding (to by im mohli predať aj 14Tr,...). Takže ak Škoda nebude schopná plniť podmienky zmluvy a teda dodať istý počet 21Tr, DPB môže jednostrane zmluvu vypovedať a to bez sankcií, pokiaľ DPB neuzatvoril zmluvu inak, ale taký hlúpi určite nebudú.
S499.1023
Po stránke jazdných vlastností možno aj 14/15Tr, tie sú však degradované hypernevydarenou skriňou a vysokopodlažnosťou, 21/22Tr zase extrémnou nepoľahlivosťou.
I.