Pri všetkej úcte k Tvojej osobe, asi nemáš vkus:-). Budem musieť konzultovať design T3 s Vladimírom a s frajerkou, aby som zistil, či sa jedná o celoprešovskú úchylku:-).
I.
O tom, že 100% nízkopodlažnosť môže byť aj broskyňovina, sa môžeš presvedčiť porovnaním starších a novších Slintyhnusov, kde 100% NP viedla k evidentnému zhoršeniu komfortu pre všetky kategórie cestujúcich.
I.
Interier to malo o trochu lepsi, ako Citaro, ale nie zas tak, aby to malo nejaky velky vplyv na moje pohodlie. Narozdiel od Citara to bolo 100% NP, co hodnotim, ako velke plus. V 15m variante je to vsak o nicom. Celkovo 15m autobusy su tak na primestsku dopravu. Do mesta nie. Keby to pozmeneny interier a normalny (rozumej: NAFTOVY ) pohon, tak by som to bral mozno aj do BA.
Na praktickost a ucelovost Solarisu (aj cez rozporuplny dizajn) sa vsak MAN ani Citaro jednoducho nechyta.
Pomohlo by, keby sa dalo cez Interbanking platiť i mesačné či štvrťročné cestovné lístky, tak ako platí kredit u mobilov.
Využitie internetu u platieb cestovných lístkov by sa mohlo využiť i na zistenie dátumu dokedy platí cestovný lístok, pretože u štvrťročného a nehovorím o ročnom cestovnom lístku, potvrdenka o dátumu natoľko vybledne, že nie možné prečítať dátum.
Hej, uz vidim, ako sa deti v Petrzalke bavia tak, ze lepiacimi paskami prelepuju fotobunky. Taku fotobunku vlastne staci zaspinit a uz si v pazi. To nie, do nasich podmienok je akakolvek automatika nevhodna a "krizove" situacie (privretie) dokaze podla mna uspokojivo zriesit samotny pohon, len musi byt dobre nastaveny. A v tych filmoch asi skor vidiet laserove snimace, nie klasicke fotobunky -- alebo sa mylim?
galiyosha: Ja som myslel take fotobunky ako majú vo Viedni, teda ktoré registrujú len malí priestor, respektíve pomyselný pásik na ktorý vo filmoch fúkajú cigaretový dym a zrazu ho vidieť. Niečo ako spomínané výťahy. Tie sa predsa zavrú aj keď je výťah plný no automaticky sa otvoria keď sa tam vloží prekážka - noha, vozík, kočík, lyže, sánky, protézy aj zubné,... aj bez dotknutia sa dverí či narazení dverí na prekážku.
Fotobunka je v nasich podmienkach blbost, kamera je draha, Papyr ma pravdu -- bezpecnostne snimace zovretia v dnesnych pohonoch dveri bohate postacuju, ide len o to vhodne ich nastavit.
Ono riziko privretia myslim pri pouziti dnesnych modernych dveri nie je az taky problem, ono ked to narazi na prekazku, tak sa to zas otvori, ako to pozname z vytahov.
Riadiace a riadené vozne električiek nájdeš v bežnej praxi napr. na trenčianskoteplických električkách. Akurát je tu problém, že v riadiacom vozidle je tiež potrebné miesto vodiča, čo uberie z kapacitnosti, zvlášť, ak také vozidlo bude len jednosmerné. Trenčianskoteplické električky sú obojsmerné, takže tu to zmysel má.
S rovnicou o kriminalite súhlasím, platí však ešte jedna: zadný vozeň = slabší výhľad vodiča na dvere = väčšie riziko privretia. Suma sumárum, pre starších ľudí asi nebude nízkopodlažný vlek žiadna veľká výhra. Ale to s tým riadiacim vozňom vpredu je celkom sympatický nápad .
Klotoida je přechodnice mezi kružnicí a přímkou. Pokud se nemýlím, vzniká odvalováním přímky po kružnici (ale krk na to nedám). Odkazy nemám, mám jen několik málo popsaných papírů ze školy, ale myslím, že google to jistí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
I.