Takže by si kľudne o štvrtej vstal, aby si mohol od šiestej do desiatej zarobiť, nech nežeriem, osemdesiat evri v hrubom a po šichte by si fičal rovno do školy?
Takéto služby by mohli byť obsaditelne brigádnikmi na vysokej škole
Ja som mával rozvrh pravidelne tak že som začínal o 11 takže ísť ráno na 4 hodinky do práce by nemuselo byť zle
to je pri tejto teme uplne primarna otazka....
sekundarna su vodici pretoze ak posilnis spicku (hoc na ukor sedla/vecera/weekendu) tak Ti zaroven vzrastie poziadavka na mnozstvo vodicov ktorych na to potrebujes (a zaroven sa Ti zvysi podiel "nezaujimavych" sluzieb typu kolo na rannej spicke a kolo na poobednej, pre vodica zadrbany cely den a pritom odrobi len par malo hodin)
a az ako tercialna otazka je myslim dnes dostatok vozov (aj ked sucasna spravkovost obvzlast pri elektrickach skoda do toho tiez trosku hadze vidle)
Len tak som sa zamýšľal že čo by urobilo zlepšenie ranného intervalu v kritickom čase na 3-4 minúty pri linkách 3,4,(7),9
Pri linke 3 by to ráno urobilo 3 vozidlá, pri linke 4 by trebalo optimalizáciu spojov ktoré chodia na ZSTNM keďže v Dúbravke je v rannej špičke pauza cez 20 minút takže tiež by trebalo 2-3 vozidla
Na linku 7 kvôli intervalom s linkou 3 minimálne 2 vozy
Na linku 9 taktiež 2-3 vozidla
Jednalo by sa o odchody 6:30-8:30 z konečných
Ale z vozmi nie sme navyše, ibažeby sa K2 použili viac v ranných špičkách
A poobede by sa hodilo zlepšenie intervalu na 4 minúty... A linka 7 v intervale 8minut ale až po Raču.
OK, vraciame sa na začiatok. Neotvoríš si stánok, lebo pozemok ti nepatrí a máš na ňom zle nivelovaný trávnik, nejakú zeleň v spoločenskej hodnote 20 € a smeti.
Komu patrí a prečo na ňom nie je niečo zmysluplné je gro mojej pôvodnej otázky v #251818.
Ma178rek
Pri linke 3 by to ráno urobilo 3 vozidlá, pri linke 4 by trebalo optimalizáciu spojov ktoré chodia na ZSTNM keďže v Dúbravke je v rannej špičke pauza cez 20 minút takže tiež by trebalo 2-3 vozidla
Na linku 7 kvôli intervalom s linkou 3 minimálne 2 vozy
Na linku 9 taktiež 2-3 vozidla
Jednalo by sa o odchody 6:30-8:30 z konečných
Ale z vozmi nie sme navyše, ibažeby sa K2 použili viac v ranných špičkách
A poobede by sa hodilo zlepšenie intervalu na 4 minúty... A linka 7 v intervale 8minut ale až po Raču.