Len tak som sa zamýšľal že čo by urobilo zlepšenie ranného intervalu v kritickom čase na 3-4 minúty pri linkách 3,4,(7),9
Pri linke 3 by to ráno urobilo 3 vozidlá, pri linke 4 by trebalo optimalizáciu spojov ktoré chodia na ZSTNM keďže v Dúbravke je v rannej špičke pauza cez 20 minút takže tiež by trebalo 2-3 vozidla
Na linku 7 kvôli intervalom s linkou 3 minimálne 2 vozy
Na linku 9 taktiež 2-3 vozidla
Jednalo by sa o odchody 6:30-8:30 z konečných
Ale z vozmi nie sme navyše, ibažeby sa K2 použili viac v ranných špičkách
A poobede by sa hodilo zlepšenie intervalu na 4 minúty... A linka 7 v intervale 8minut ale až po Raču.
OK, vraciame sa na začiatok. Neotvoríš si stánok, lebo pozemok ti nepatrí a máš na ňom zle nivelovaný trávnik, nejakú zeleň v spoločenskej hodnote 20 € a smeti.
Komu patrí a prečo na ňom nie je niečo zmysluplné je gro mojej pôvodnej otázky v #251818.
S dátami sa nedá nesúhlasiť, ale stále za za taký krátky čas dá kúpiť pečivo/sendvič/minerálka. Frekvencia cestujúcich je tam vysoká, priestor je v dosť zlom stave, mohlo by to majiteľovi pozemku ekonomicky vychádzať (tých možných využití nejakého malého priestoru na takomto mieste je viac). A to aj v prípade, že vedľa je celý Aupark. Prečo sú v ňom malé franšízy potravín, trafika či pekárne, keď sa všetko dá kúpiť rovno oproti nim v Kraji? Buď sa špecializujú, alebo niekto chce zobrať colu do ruky a za 10 sekúnd odchádzať. Tak v takomto café/pekárni to môže byť všetko v jednom a tentokrát naozaj do 20 metrov od hrany. Komu môže prekážať dodatočný komfort? Teraz je tu ničovaté nič. Veď za toto by mal hlasovať každý šotouš - rovných 100% tu sa vyskytujúcich ľudí sú cestujúci MHD.
Edit: Mať tu ešte doručovacie boxy, jednak by nikomu esteticky nevadili, druhak pri tej frekvencii spojov by pre tých, čo to majú po ceste, mohlo dávať zmysel si to objednať sem a vyzdvihnutie vyriešiť medzi dvoma spojmi. Zásobovanie sa dá vyriešiť, z nájazdu je tam prakticky celý jeden pruh, dnes vyzebrovaný.
Nie je to ani s preháňaním pravda s tými 20 metrami, ale som zvyknutý, že v tomto meste sa plytvanie priestorom preferuje. Niečo by tam byť mohlo, prestupuje tam tretina 88 a štvrtina 80 (zvyšok na Zochovej), ďalšia časť sú ľudia vypľutí z Auparku.
Ale dobre, tak sa opýtam inak, a teraz už možno na investíciu z mestských peňazí: Bude sa tá zastávka rozširovať? Keď sa tam vystupuje, nastupuje, prebieha a odchádza po príchode dvoch 18m vozov, je to úplná tlačenica.
Keď som robil v Digitál Parku, tak väčšina chodila na Dvory, ak teda nešli nakupovať do Auparku, lebo smer centrum tam bol jednoduchý prístup, ako sa motať cez Aupark.
Pretoze hned vedla mas velke nakupne centrum so vsetkym (wc, jedlo, kava, sluzby, obchody) v teple a suchu, a na zastavku chodia autobusy v smere do centra priblizne kazdych:
- Pracovny den: 1,3 az 3,33 minuty (v rannej spicke kazdu 1 minutu) smer Zochova az do takmer 23:30 ak ratas aj nocaky (80+83+84+93+94+N93+N95)
- Cez vikend: tiez chodia priblizne kazdych 3,33 az 3,5 minuty smer Zochova
- Pracovny den: Pod Most SNP (88+91+191) chodia priblizne kazde 4 minuty v spicke, kazdych 8,5 minuty v sedle
- Cez vikend: Kazdych 8,5 minuty cely den pod Most SNP
Za cely pracovny den tam mas cca ~750 spojov smer centrum, cize v priemere cakas menej ako 2 minuty (a to ratam od polnoci do polnoci).
Za vikend tam mas ~450 spojov, cize v priemere za cely den spoj priblizne kazde 3 minuty.
Cize nie je tam taka dlha doba cakania, aby sa oplatilo ist na kavu, a nie je to tak atraktivna lokalita, aby tam na kave sedel niekto len tak.
Nehovoriac o tom, ze to je zastavka, ktoru takmer vylucne pouzivaju ludia, co uz kavu, jedlo, WC, nakupy mohli a mali uz v Auparku
Chcel by som sa opýtať či, v čase nefungujúceho katastra, niekto nevie, prečo tento plácek nie je dávno vybetónovaný a využitý napr. s malým bistro /café a toaletami…
Nebránil by žiadnemu účastníkovi premávky vo výhľade, zato by z čakania alebo prestupu na (úzkej!) frekventovanej zastávke urobil znesiteľnejší zážitok najmä mimo špičky a v zime.
Tých ošťatých a smeťami zahádzaných krikov vážne škoda nebude a pribudnúť by mohol chodník namiesto vyšľapanej cestičky.
Edit: Viem, že ten svah, z ktorého je OD Pri sade spojený nadchodom, mal nejaké nevysporiadané pozemky (alebo podobnú issue) a preto tam napr. nie sú schody. Ale 20 rokov to nevyriešiť??
andy27