Reply on: B K #251581:
No dobre, ale veď nemôže byť jednoducho na zastávke CP linky "šípka" a autobus bude označený tiež šípkou. A ak je teda veľký problém, že v meste môže byť len jedna šípka, tak nech dajú vedľa šípky napríklad písmeno (T, J, K, H, P). Ako píšeš v #251583, tak napríklad na Trnavskom mýte ale aj Zimnom štadióne (20, 30, 40, 42, 49, 71,...), Betliarskej (68, 83, 84, 87, 93, 94, 95,...) by pribudlo nesmierne veľa CP, ktoré majú len zopár odchodov, čo asi fakt nechceme. Ak by boli všetky dojazové spoje združené do jedného CP, samozrejme ak majú ďalej rovnakú trasu, tak by stačil jeden CP, povinnosť by bola splnená, autobus správne označený a cestujúci by vedeli, kadiaľ tá šípka pôjde.
B K
Playko by si vedel použiť teda len na jednej trase dojazdových spojov.
Združený CP by mal v hlavičke 20D + 30D + 1000D, atď. čím by sa z neho stal úplne bežný CP s jedinečným označeným linky. Ak by na zastávke zastavovali dojazdy s 2 rôznymi smermi (teda by sa nedali združiť do veľkého CP), tak by pribludli 2 papierové CP (to by bol prípad električiek napr. Blumentál smer Krasňany + DJD. Snažím sa na to pozerať aj ekonomicky, aby na zastávkach nepribudli zrazu stovky nových nosičov CP.