Podľa mňa treba celé plejko zrušiť, stačí dať celý predný panel inverzne, čím to vzbudí pozornosť cestujúceho, aby si pozrel kam to ide. Na druhej strane, aj keby to hlásilo nahlas že idem na dojazd, tak ten človek tam aj tak nastúpi a bude potom nadávať, prečo ide inde..
Prečo fungujú plejkové (▸) linky v režime inkognito?
Napríklad v cestovnom poriadku linky 20 je uvedené ako jazdia dojazdy. Ale vozidlo príde na zastávku na dojazdovej trase označené zvonku iba symbolom play (▸). Komické je, že vnútri už nie je problém napísať, že je to linka 20.
Tak sa pýtam, že ako cestujúci, ktorý si pozrie dojazdový CP linky 20, ako mám vedieť, že linka plejko je vlastne linka 20 pred nástupom do vozidla?
Je rok 2024 a mohli by sme aspoň konečne zosúladiť vonkajšie panely s vnútornými. Myslím si, že je to vcelku prirodzená požiadavka.
No na trasu do Prievidze by to nevyšlo ... Ibažeby bol dojazd aspoň 200km+ ale tie osobaky do Nitry/NZ by sa dali takto nahradiť tam je rezerva 25% baterky že by ostalo
Trochu nerozumiem. Ak vedľa existujúcej baterky zapojíš paralelne rovnako existujúcu baterku, tak zdvojnásobíš jej kapacitu. Dojazd síce nezdvojnásobíš, lebo hmotnosť druhej baterky bude mať negatívny dopad na spotrebu energie, ale významne ho predĺžiš. Jediný problém vidím, že samotné rozšírenie kapacity batérie by bolo na jednotkové náklady neprimerane drahé.
Zdravím všetkých,
chcel by som sa opýtať, či má niekto informácie o tom, prečo pri ŽST Podunajské Biskupice už niekoľko mesiacov (asi 5) stojí osamotený vagón? Nachádza sa hneď vedľa priecestia, takže si ho človek ľahko všimne. Za ten čas sa na ňom objavili aj grafity a celkovo pôsobí rušivo na vzhľad okolia.
Má niekto tušenie, prečo tam stojí a či je plánované jeho odstránenie? Ďakujem za odpovede.
Laická otázka: ak si verejný obstarávateľ do súťažných podkladov zadefinuje väčší dojazd, je problém dodať kapacitnejšiu baterku? Chápem, že sú s tým spojené externality, ale zase nerálne mi to nepríde.
csepka_3