Idem práve Otokarom a napriek tomu že je deň je vo voze tma, hlavne keď sme šli po Prievozskej tak v Tom stromoradí bolo až nepríjemné v interiéri... Možno nejaké slabšie osvetlenie by si žiadalo mať v takéto zamračené dni
Mne sa viackrát stalo (mimo IDSBK), že keď ma kontrolovala napríklad košická posádka v rychliku do Zvolena, že malo problem zoskenovat kartičku Junior (do 26 rokov), ale vysvetlili mi to s tým, že sa to stáva minimálne a skontrolujú e-lístok ručne (rozumej nástup výstup a či sedí číslo vlaku)
Takže to skôr vidim na malé muchy toho odbavovacieho systému Zebry
Vedel by mi niekto kompetentný vysvetliť, prečo sa už nedajú zobraziť viaceré schémy (napríklad mestské dráhy) a či je tento krok zo strany adminov trvalý? Ďakujem!
Používali ste v poslednej dobe niekto lístky v IDS BK appke vo vlakoch? Lebo dostávam reporty že vlakvedúci majú v poslednej dobe nejaký problém to nascanovať.
Cyklotrasa na Šancovej - v Bratislave všeobecne chýbajú cyklotrasy, ale v prvom rade tie by nemali kopírovať a lízať okraje hlavných tepien. Ak idem na bicykli, chcem ísť v kľude, bez strachu. V Bratislave je vždy možnosť, aby cyklotrasy viedly pokojnými ulicami o nejaký ten blok vzdialených od hlavných trás. Pred 20 rokmi so to videl v Helsinkách a potom vo veľa iných miest, prečo to u nás nie je možné? Autom, pešo a na bicykli jednoducho medzi bodom A a B je výhodnejšia iná trasa - pre chodcov a cyklistov aj bez hluku a prachu. Cyklotrasy (stavebne oddelené) v okolí Šancovej by mali viesť po Smrečianskej, Štefanovičovej, Blumentálskej, Dobšinského, Jaskovom rade (tá doprava, ktorá sa tam tlačí by mala prejsť na Šancovú, Brniansku,... a Jaskový rad by ostal pre miestnu dopravu a lokálnu MHD), atď.
Príjemný bulvár na Štefánikovej - to radšej nie. Bulvár (nie v novinách), teda "boulevard" je obyčajne pomerne vyťažená tepna, tým sa vyhýbam, pokiaľ po nich nejde autobus. Štefániková sa dá skľudniť, ak obetujeme Šancovú, teda ponecháme jej dopravnú funkciu. Na Štefánikovu by sa mohla vrátiť električka a ulica by sa obmedzila na lokálnu dopravu.
Bratislava potrebuje dokončený obchvat. Za severnú tangentu by mali pykať neschopní politici a mala by sa pohnúť. Alternatíva k nej neexistuje. Obchvat je niečo, čo sa mestu vyhne a Bratislava to potrebuje ako soľ. Zatiaľ je to nedokončené a nepodarok (tunel Sitina nespĺňajúci súčasné normy (stačí navŕtať únikový tunel - Francúzi ho navŕtali za 3 roky popod Mt Blanc, tu by to za rok zvládli), nedokončená križovatka D1-D4, atď.).
Ďakujem pekne za aj oslovenie i stanovisko, či volajme to názor. Za
1. Môj ľudský prístup končí zaplatením si služby ako cestujúci . Ostatné prosím nech rieši ten, u koho som si služby objednal. Nebudem tu teraz hovoriť o mojich bývalých pracovných úlohách , ale vždy išlo o ž i v o t.
2. Keď som bol v nejakej tej funkcii a moji podriadení vraveli o podobných veciach ako Ty, vždy som ich zabezpečil aj na úkor obmedzenia osobnej slobody, či financií. Tu chcem iba naznačiť, že vodič nemá byť ten, kto má ,,doriešiť,, kritický stav , má iba postupovať tak, ako je to možné a nariadené.
3. To, že dnešné bezpečnostné zložky , vrátane mestských pandúrov, či tej štátnej, práve v tomto zlyhávajú / nie vždy ale často / je odraz tejto hnusnej doby. Ale treba ich vycvičiť, ja to robím stále . Od pešiakov po celonárodné vedenia, či štruktúr miest.
No a nakoniec je tu otázka:
4. Zostaneš pracovať , ak si ohrozený na živote? A čo taký taxikári a čo ja viem kto. Darebákov je potrebné ničiť a nie sa im podriaďovať.
Samozrejme vrátane , ale to už sem nepatrí. Prajem iba pokojnú službu.
ja osobne by som tipol ze skor minusovali obsah toho clanku ako to ze si to sem dal...
(v kazdom pripade ja (-) zasadne nedavam, nesuhlas u mna znamena ze mam nejaky iny nazor/dovod a ked tak ho mozem napisat, zdovodnit preco s tym nesuhlasim a nie len proste strcit (-) ; zaroven ked napisem s cim nesuhlasim tak davam autorovi povodneho prispevku z ktorym nesuhlasim moznost na to tiez reagovat, obhajit si prave ten jeho nazor....)
Nemate niekto prosim fotky manipulacnej trate Palisady – Tolsteho, ktora bola zrusena uplne v roku 2000 ? Zaujimalo by ma vidiet ako vyzerala trolejová stopa potom, co odstranili vyhybky a krizenia. Dakujem
pešiak
1. Môj ľudský prístup končí zaplatením si služby ako cestujúci . Ostatné prosím nech rieši ten, u koho som si služby objednal. Nebudem tu teraz hovoriť o mojich bývalých pracovných úlohách , ale vždy išlo o ž i v o t.
2. Keď som bol v nejakej tej funkcii a moji podriadení vraveli o podobných veciach ako Ty, vždy som ich zabezpečil aj na úkor obmedzenia osobnej slobody, či financií. Tu chcem iba naznačiť, že vodič nemá byť ten, kto má ,,doriešiť,, kritický stav , má iba postupovať tak, ako je to možné a nariadené.
3. To, že dnešné bezpečnostné zložky , vrátane mestských pandúrov, či tej štátnej, práve v tomto zlyhávajú / nie vždy ale často / je odraz tejto hnusnej doby. Ale treba ich vycvičiť, ja to robím stále . Od pešiakov po celonárodné vedenia, či štruktúr miest.
No a nakoniec je tu otázka:
4. Zostaneš pracovať , ak si ohrozený na živote? A čo taký taxikári a čo ja viem kto. Darebákov je potrebné ničiť a nie sa im podriaďovať.
Samozrejme vrátane , ale to už sem nepatrí. Prajem iba pokojnú službu.