Citujúc Valecovo vyjadrenie z 15.11.2021 s infom, že mesiac na prípravu panelov nestačí: "Preto zatiaľ automatický režim ako nejaký polotovar, ktorý spôsobí viac problémov ako prínosov."
Snáď nám tu niekto z BIDky príde vysvetliť že rok a osem mesiacov prevádzky stále nie je dostatočný čas na to aby dopravca začal vozidla označovať tak ako sa zmluvne zaviazal a preto sa žiadne pokutovateľné porušenie štandardov pri kontrolách nezistilo.
Je to super keď z 10-ročného kontraktu vždy 2 roky nebude treba plniť absolútne nič
Kedy si naposledy cestoval v zadnom voze súpravy? Aj zadné vozy tretej série vyzerajú dosť otrasne. Premaľovanie s tým nič neurobí. Čo by im pomohlo je ak by niekedy mali nejakú údržbu. Ono každý zadný voz vyzerá úžasne pár týždňov po prehliadke ale časom sa to zašpiní a nikto nič s tým nespraví do ďalšej prehliadky.
Ja si myslím že krémový interiér je úplne v poriadku a sedačky sú oveľa viac pohodlné než tie súčasné. Tie sú otrasné, už teraz ma svrbia nohy len čo sa nad nimi zamýšľam.
Áno, s premaľovaním krémovej na sivú sa zvýši kvalita cestovania o 50% fakt neviem načo by to bolo dobré, zbytočné náklady navyše. Ale keďže DPB rád experimentuje v poslednej dobe, tak sa táto možnosť nedá vylúčiť.
S koženkovými sedačkami v starších T6 ja žiadny problém nemám a vôbec si nemyslím že sú malé alebo tvrdé. Aj miesta je tam dosť.
Nasim T6-tkam, ktore maju zlty interier, by ho mohli premalovat na sedy aky ma 7911 a 7912 alebo modry ako ma 7950 a vymenit tie male sede sedacky za sucasne. Hned by ten interier vyzeral o dost lepsie. Ta zlta je hrozna.
840 sa zmestí na ÚNS na nastupište pri staničnej budove na 1.koľaji. Jedného času tak stávali v 90.rokoch Os vlaky v radení 240+3xB a cca to nástupište dĺžkou stačilo. Odpadla by tak nutnosť použiť podchod a staničnú budovu pre prístup k vlaku.
Ahojte, neviete ako je zúčtovaná platba kartou v Arrive? Dnes ráno som cestoval Arrivou a kupoval (platil kartou) dva lístky - dospelý (2.10€) a zľavnený (1.05€) - už to, že som musel každé platiť samostatne bolo zvláštne, ale budiž. V banke vidím iba jednu, zatiaľ nezúčtovanú transakciu s popisom "Arrival mobility solutions" a sumou 1€. Táto transakcia bude spätne doúčtovaná, aby obsahovala cenu oboch lístkov? Spája to platby za 1 deň, alebo za 1 bus alebo aké obdobie? Ďakujem.
K prvému bodu by som navrhoval prehrávať v slučke v kancelári toho kto to hlásenie vymyslel/presadil nepretržite hlásenie: „Vo vozidle s plne funkčnou, zapnutou a správne nastavenou klimatizáciou nikoho ani nenapadne otvárať okná“.
V Arrivách včera ustúpilo hlásenie o zastávkach na znamenie 2 novým, frekventovanejším:
1. o tom, že vozidlo je klimatizované a žiadajú, aby sme otváraním okien neznižovali účinok klimatizácie
2. o tom, že ak sme na kúpu električenky používali eshop Arrivy, máme od 1.8. prejsť na eshop IDS BK.
K tomu 2. bodu je aj nejaká oficiálna správa?
Otázne je, čo elektrické by tam jazdilo. Všetky elektrické jednotky sa mi zdajú byť kapacitné nadbytočné na tej trati. Jedine, že by tam šla lokomotíva s 1-2 vagónmi. Aj Michaľany - Trebišov jazdia bagety, tiež väčšina osobakov ZV - BB a na trati 150.
Wow, to bude celkom exotika vidieť v Hegyeshalome Zároveň je zvláštne túto linku voziť na diesel (najmä keď, ak to správne chápem, iné vlaky v úseku Rajka - Hegyesh budú len v špičke, inak pôjde všetko do BA).
samkoh
1. o tom, že vozidlo je klimatizované a žiadajú, aby sme otváraním okien neznižovali účinok klimatizácie
2. o tom, že ak sme na kúpu električenky používali eshop Arrivy, máme od 1.8. prejsť na eshop IDS BK.
K tomu 2. bodu je aj nejaká oficiálna správa?