Ďalšia várka Tram2000 z Zurichu dorazila do Bratislavy dnes ráno ......pokračujú smer Čierna nad Tisou niekedy dnes večer alebo zajtra vo vhodnom nákladnom vlaku.
Áno mala .. ale tak zase tam bol interval 5minut ráno a 6minut po zvyšok dňa ..
A nech mi nikto netvrdí že tie 2 kritickejšíe hodiny by sa nedali ráno vyjazdit aj s takým počtom vozidiel ako som uviedol... Áno bolo by to troška na hrane keby náhodou je nejaká mimoriadnosť, ale tak zase to ovplyvní prevádzku hocikedy
Som prerátaval teraz že ako by to zasiahlo do výpravy
Na linke 9 je max 17 vozov a celé kolo jedno bez prestávky a tak trvá 72/73minút (CP 35 jazdná doba + manipulacne 2/3m na jazdu v obratisku) takže by asi stačilo pridať 1-2 vozy a mali by sme počas rannej špičky na celé kolo 90resp 95 minút pri intervale 5minut
Na poobednej časti pri intervale 6m to vychádza na 84m miesto 105 teraz, takže 2 vozy isto by trebalo nech sa dostaneme na okruh 96m
Na 4ke je max 21 vozov z toho 11 na trase Dúbravka - ZP a 10 vozov Dúbravka - ZSTNM, pri rannom intervale smer ZP je na okruh 100minut, ZSTNM 86minut, takže pridanie 1-2 vozov
Teoreticky je to vyjazditelne aj bez pridania vozov, ale bol by to ráno chvíľu kolotoč ale zase 2h by to bolo zjavné prezitelne...
Poobede pri intervale 6m miesto 7-8 by to bolo na smer ZP 108m, smer ZSTNM 96m, takže tu by muselo prísť k posilneniu isto o 2 vozy ale tak tie uz rano boli v obehu
Akože ja chápem že treba šetriť ale šetrí sa na nesprávnych miestach bohužiaľ keď už chodia T6 že natrepané, asi je niečo zle, lebo veľa ľudí si počká radšej na škodovku,
Dobrý postreh. Linka 4 v špičke bola o hubu už cez jarné prázdniny. Ako v poob.špičke 15 min.interval zo Zlatých pieskov (ako cez víkend), tak tohle soudruzi z Olejkárskej nedomysleli. A ráno ide 4ka z Dúbravky po 6min.až po 6:50, to je tiež dobrý fail.
Prázdninový grafikon električiek
Dúfam že prehodnotia aspoň intervaly v rannej aj poobednej špičke.
Dnes som šiel vo všetkých možných časoch a teda ráno by na 4ke a aj 9ke
7,5/5/7,5/6/7,5/10
5 od 7:00-9:00 z konečných, 6 od 14:00-19:00, lebo fakt je to o hubu toto cestovanie
Ja som zas nedávno v Brne pozoroval opačný extrém. Autobus s klimatizáciou, tá ale bola vypnutá, zapnutý bol len strešný vetrák. V salóne na nevydržanie, ale všetky okienka poslušne zatvorené a ľudia sa trpezlivo potili a trochu na mňa zazerali, keď som začal aspoň tie vo svojom okolí systematicky otvárať, aby som tam spravil prievan a dalo sa tam trochu dýchať...
S tým by som si dovolil nesúhlasiť. Pred troma týždňami som cestoval z Bratislavy Hungariou. Do dostatočne vyklimatizovaného, až podchladeného oddielového vozňa prvej triedy pristúpil ku mne starší manželský pár nemeckej národnosti a okamžite začali kmásať držadlami našťastie uzamknutého okna. Našťastie po príchode kalauza sa ukázalo, že nemajú lístky prvej triedy, príplatok platiť nemienili, tak sa nespokojne mrnčiac presunuli do narvanej dvojky.
Citujúc Valecovo vyjadrenie z 15.11.2021 s infom, že mesiac na prípravu panelov nestačí: "Preto zatiaľ automatický režim ako nejaký polotovar, ktorý spôsobí viac problémov ako prínosov."
Snáď nám tu niekto z BIDky príde vysvetliť že rok a osem mesiacov prevádzky stále nie je dostatočný čas na to aby dopravca začal vozidla označovať tak ako sa zmluvne zaviazal a preto sa žiadne pokutovateľné porušenie štandardov pri kontrolách nezistilo.
Je to super keď z 10-ročného kontraktu vždy 2 roky nebude treba plniť absolútne nič
Kedy si naposledy cestoval v zadnom voze súpravy? Aj zadné vozy tretej série vyzerajú dosť otrasne. Premaľovanie s tým nič neurobí. Čo by im pomohlo je ak by niekedy mali nejakú údržbu. Ono každý zadný voz vyzerá úžasne pár týždňov po prehliadke ale časom sa to zašpiní a nikto nič s tým nespraví do ďalšej prehliadky.
Ja si myslím že krémový interiér je úplne v poriadku a sedačky sú oveľa viac pohodlné než tie súčasné. Tie sú otrasné, už teraz ma svrbia nohy len čo sa nad nimi zamýšľam.
Áno, s premaľovaním krémovej na sivú sa zvýši kvalita cestovania o 50% fakt neviem načo by to bolo dobré, zbytočné náklady navyše. Ale keďže DPB rád experimentuje v poslednej dobe, tak sa táto možnosť nedá vylúčiť.
S koženkovými sedačkami v starších T6 ja žiadny problém nemám a vôbec si nemyslím že sú malé alebo tvrdé. Aj miesta je tam dosť.
Nasim T6-tkam, ktore maju zlty interier, by ho mohli premalovat na sedy aky ma 7911 a 7912 alebo modry ako ma 7950 a vymenit tie male sede sedacky za sucasne. Hned by ten interier vyzeral o dost lepsie. Ta zlta je hrozna.
Andrej
Ja si myslím že krémový interiér je úplne v poriadku a sedačky sú oveľa viac pohodlné než tie súčasné. Tie sú otrasné, už teraz ma svrbia nohy len čo sa nad nimi zamýšľam.