Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vodič na 605 prišiel z BA do SC, aut.st., pokračuje ako 645, a bez toho, ze by otvoril zadné dvere pre vystupujúcich, tak si otvoril predné a ako prvýopustil vozidlo. Na výzvu, nech otvorí zadné už nepockal, lebo okamžite vystúpil a išiel do trafiky. Tak sme vystúpili cez predné a nastupujuci zatiaľ ďalej čakali v daždi, kým sa vráti, samozrejme bez toho, že by sa ponáhľal. 😅
Keď už redukovať, tak si myslím, že toto by asi najmenej bolelo:
- zrušiť L163 - každé ráno smer Račko ju vidím plnú náhodnými cestujúcimi, namiesto bezdomovcov pre ktorých je primárne určená.
- zrušiť L130
- skrátiť L30 po OC Patrónka a sčasti nahradiť L130
- skrátiť L53 po Depo Trnávka (na Zlatých pieskoch prestup na L4), potiahnutie k depu Trnávka kvôli tomu, aby nebola bez obsluhy OC Rožňavská (SPS)
- zredukovať interval na L95 celotýždenne
- na viacerých linkách zredukovať víkendový ranný interval ( netýka sa liniek, ktoré majú interval 30 a viac min.)
- zrušiť L154 - v dobe zlej finančnej situácie priveľký luxus.
- L78 skrátiť po Trnavské mýto a otočiť ju cez Novú dobu ako súčasnú L53
- skrátiť L75 po Depo Krasňany
- zrušiť L39, ponechať L31 po Trnavské mýto. Po výmene trás L63 a L61, prvú menovanú ukončiť striedavo na Ostredkoch/Avion

Rozhodne neredukovať L36 (ako je v návrhu), už teraz ma biedny interval, tam treba skôr posilniť)
Reply on: Arrivaderci #246475:
Zredukovať 36 a 74 a skrátiť 30 je odvaha, ale keby radšej zredukovali 95, ani bohovi. To cestujúcich asi skôr odláka si myslím.
Reply on: Joyki #246476:
Chalani, nebite slameneho panáka, ktorého ste si postavili.
Reply on: Petto #246478:
Neboj, #TeamVallo #ToDa 😃
Reply on: Joyki #246476:
Ak ovsem bude mat kde zaparkovat 😁
Reply on: Joyki #246476:
Vsak to - najcastejsie vyuzivam, ak idem MHD, elektronicky 30 minutovy listok za €0,81. Ak budem platit teraz za kratke cesty €1,5 (ci €1,35 elektronicky) tak to sa mi rovno oplati ist autom. Usetrim si cas, nutnost sledovat CP, prestupy a naklady nebudu o moc vyssie.

A uz vidim tie reci "to ti zdrazenie o €0,54 tak vadi?" - ano. V kontexte toho, ze sa suska o 2x takej dani z nehnutelnosti, vypalnom na parkovani a celkovom zvyseni cien vsetkeho mi to vadi - ak uz platim rezidencne parkovanie tak usetrim aspon niekde tych 10 eur mesacne a XY minut az hodin.

Apropo to potom DPB dlho nevydrzi ta 2 priecka "najlepsej MHD" 😂
Reply on: Arrivaderci #246475:
Zrušenie 30 min. lístka, a tým pádom de facto zdvihnutie základnej sadzby na 1,50 € prakticky zlikviduje medziregionálnu prepravu, lebo to už je viac než cena litra benzínu, čo väčšina interregio cestujúcich neminie na svojej jednorazovej ceste namiesto autobusu. Well done "klimatický lístok". Každý pôjde po jednom v aute, a každý tým ušetrí.
Reply on: Mario2375 #246473:
Keby všetci cestujúci sedeli za panelom, tak by si nemal robotu 😀
Reply on: Dispecer #246472:
ked chce prestúpiť, tak vystúpi z jedného a čaká na ďalší spoj.. by som chcel vedieť koľko z vás ma silne slová ale v skutočnosti za panelom ani nesedelo 😂
Reply on: Mario2375 #246471:
A? Čo ak na tej zastávke chce prestúpiť na iné vozidlo MHD?

Akože sorry, vodičovi má byť absolútne u rite, či sa cestujúci vozí zastávku alebo celú trasu linky - jeho zákazníkom je nezávisle na tom.
Reply on: forester #246470:
keby si videl denne tých ľudí ako sa správajú, tiež by si nemal náladu niekoho čakať.. z vlastných skúseností viem, že tí čo utekajú na spoj, idú zvyčajne 1 zástavku.. to je proste tak.. ten kto má cestu naplánovanú, na spoj čaká..
Reply on: Danny96 #246469:
To sú tie "benefity" systému zastávky na znamenie. No a kto bude ukamenovaný? Predsa šofér ktorý síce dodržal prepravný poriadok ale nemá charakter a ani sociálnu dušu. Predpisovo možno čisté ale bezcharakterné. A teraz nastane polemika či mal bežiaaci človek ruku v priestore zastávky alebo nie.
Toto panstvo od kedy su vsetky zastavky na oznamenie uz ani nebrzdi pri zastave. 7 ludi tu bežalo za autobusom. Fun. Typek si usiel a bezal dalej 😂 linka 98 😂
Reply on: N/A #246467:
Asi od letnej zmeny CP.. Každopádne by ho mali posunúť viac mimo chodníka..
Reply on: david11 #246466:
Jo.
Reply on: N/A #246462:
Myslíš ten čo zabral väčšinu chodníka?
Reply on: birch #246464:
No túto nezhodu nevie mesto vyriešiť už cez 2 roky. Koľko rokov ešte bude ignorovať cestujúcu verejnosť mesto alebo developer, kým tú nezhodu vyriešia?
Na takomto dopravnom uzle absencia informačný tabúľ je hanba hlavne mesta cez DPB. Verejnosť nezaujíma, že sú v nezhode. Tá očakáva skoré riešenie. To nie je projekt novej električkovej radiály, na ktorý sa čaká 8 rokov.
Reply on: N/A #246463:
Podla toho, co sa tu pisalo skor, je za tym nezhoda medzi mestom a developerom OC Nivy na tom, ci ich mal alebo nemal vybudovat developer ako sucast rekonstrukcie zastavok.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.