Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jak44 #246341:
Aj Malacky niekedy majú par exotov #8802
Dajú sa niekde online nájsť staré CP? Napríklad L5 z roku 2017 alebo tak?
Reply on: Joyki #246340:
Možno aspoň svojim kamošom vďaka tej sťažnosti dá osvetu, že v IDS BK sa mávať na bus nemusí. Keď už na to Arriva kašle.
Hlavne smer Senec/Pezinok je to dobre rozšírený hoax.
Super Arriva so zdedenymi vodičmi opäť exceluje: na Bojnickej stojím v presklenenom prístrešku, a 605/31 von z mesta prefrčí. Mávam naňho, utekám za nim zároveň, tak zastavil tak 150 m za zastávkou, a čaká kým dobehnem. Poviem len Senec, ale nepočuje, tak sa len pýta "kam? Co chceš?" tak teda ho vyzvem, nech aspoň zdvorilo, keď už mi skoro nezastavil na zastávke aj keď tam riadne stojim. Samozrejme bohvie co nadáva na mňa, a celý autobus sleduje, co sa to deje vpredu.
Išla sťažnosť na Arrivu.
Reply on: TomJ #246337:
Chlapi, nejako ste sa tu zacyklili 🙂
Reply on: david11 #246333:
Hlavné, že chcú na Astronomickú odkloniť časť prímestských spojov od Mostu.
Reply on: Petto #246334:
Veď tento som myslel.. ráno 6 min. a vikendový interval od sedla do večera.. a chcú tam ukončovať ďalšiu linku.
Reply on: david11 #246332:
1. schody máš aj k električkovému nástupišťu na stanici
2. na Hodžku sa dá prejsť aj úrovňovo, akurát za cenu dlhšieho čakania na semaforoch
3. radšej ako 1/7+44 by som využil peší presun na zastávku Karpatská po Palárikovej ul. (500 m od stanice, 5-6 minút chôdze), kto nepozná Bratislavu by tam však mohol poblúdiť
Reply on: david11 #246333:
Wtf - Co tam este chcu osekat ? Ranna spicka 6 a potom 7-8 je uz dost osekana.
Reply on: lucky89 #246328:
Od Júla bude na L9 osekaný prázdninový režim..
Reply on: Petto #246330:
Pokiaľ sa nechceš motať po podchode a schodoch tak určite moja.
Reply on: Petto #246330:
V smere na stanicu vyhľadávač preferuje Dávidovu trasu. A v prípade, že by som chcel využiť 93, tak si myslím, že výhodnejšie je zbehnúť dole na Zochovu ako sa na Hodžku zamotať v podchodoch.

V opačnom smere ale vyhráva kombinácia 93+44.
Reply on: david11 #246329:
To dufam aj imhd najde lepsie spojenie ako si prave napisal 😁 . Napr 93+44/47.
Reply on: Machnac #246327:
Spojenie stanice a hradu je mizerné? Bez problémov prestup z L1, 7 na L44 zastávka Úrad vlády SR ..
OZNAM BID: Zmeny týkajúce sa liniek prímestskej autobusovej dopravy vedených cez Tomášov, ktoré budú platiť od júla 2023.
V priebehu leta sa plánuje čiastočná reforma autobusových liniek. Pôjde o presmerovanie menšej časti spojov na novú konečnú zastávku, ktorou bude prestupný bod Bratislava, Astronomická. Je to konečná zastávka električkovej linky č. 9, čím bude cestujúcim z Tomášova umožnený nový variant spojenia s Bratislavou. Jednoduchým prestupom na električku (premávajúcu každé 4 až 5 minút v špičke a 7 až 10 minút mimo špičky) bude zabezpečená lepšia dostupnosť do mestskej časti Ružinov (nemocnica, školy, zamestnanie a iné) ako aj do centra mesta.
Tieto spoje budú premávať ako linka 710 z Vlkov cez Tomášov, Malinovo, Most pri Bratislave až na Astronomickú a späť. Budú vedené celodenne a celotýždenne (t. j. aj počas víkendu). Čiastočne tak nahradia linku 740, ktorá už nebude zachádzať do časti Tomášov, Osada, ale bude prechádzať priamo cez Tomášov, Centrum. Väčšina spojov bude naďalej vedená nezmenenou trasou na autobusovú stanicu Nivy (linkami 720 a 740).
Reply on: Ike #246322:
Ako písal 810zssk v #246324, cieľom spojenia 41 a 44 je zabezpečiť atraktívne a spoľahlivé spojenie Drotárskej a Hodžka, čo je rovnako silný, ak nie silnejší, prepravný prúd ako Drotárska - Pražská/HLST. Súčasný prestup na Búdkovej je po mnohých stránkach nevyhovujúci - v špičkách často prestup nevýjde kvôli meškaniam a v smere z mesta na Drotársku je navyše sťažený nevhodným riešením “uzla” Búdková - oblúkovou výstupnou hranou, ku ktorej sa nedá pristaviť tak, aby vedel normálne vystúpiť vozíčkar/kočík a potrebou prechádzať cez dva prechody na nástupisko 41.

Spojená linka okrem výrazných benefitov pre obývatelov Drotárskej prinesie zlepší aj turistické spojenie hradu a hlavnej stanice, ktoré je aktuálne mizerné.

Čo sa týka prenášania meškaní, to nebude nejake závratné. V rannej špičke zvyknú meškávať ako 41 tak 44 zväčša do 2-4 minút, čím sa akurát dosiahne rovnomernejšie rozloženie reálnych odchodov v relácií Búdková - Hodžko a opačne, keďže 47 zvykne meškávať podobne.
Reply on: Viko #246325:
Pretože za bežnej dennej premávky Hodžko rozhodne nie je vhodné na odstavovanie vozu (máš len možnosť stať priamo v jazdnom pruhu). A aspoň pár minút vyrovnávačky tam treba.
Reply on: 810zssk #246324:
Načo Šulekova, keď otočiť sa dá aj ponad podjazd na Hodžovom?
Reply on: Ike #246322:
Cieľom sa samozrejme nie je zabezpečiť priame spojenie Šafranovej a Koliby, ale Šafranovej a Hodžka. Na čo sa logicky ponúka 44 končiaca na Búdkovej. Pod drátmi to už potom nikde otočiť nevieš.

Viem si ale predstaviť riešenie že by 44 jazdila na Šulekovu, a 41 v trase Hlavná stanica - Drotárska - Búdková - Kollárko, keďže tam beztak bude baterkáč, takže ho tam otočiť vieš (chce to len striešku navyše). Len zas Kollárko tiež nedisponuje nejakou veľkou kapacitou na vyrovnávačku 44 aj 80, plus neviem ako by to vyšlo finančne (počet vozidiel).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.