Ty to vieš lepšie, ja som už pred koronou používal ako hlavný spôsob dopravy po NR peší presun, ale neboli pôvodne len niektoré zastávky na znamenie? Netvrdil som, že neboli žiadne na znamenie, ale mal som (asi mylný) pocit, že niektoré boli "stále", t.j. zastavovalo sa na nich vždy. P.S. Pre spresnenie, v NR som študoval 2016-22, predtým som bol v nej cca. 5x, väčšinou bez použitia MHD.
Zastávky na znamenie boli v Nitre zavedené v roku 2013, teda dosť dlho pred koronou či zmenou dopravcu. Informácia o tejto skutočnosti bola a je umiestnená na každej zastávke (pri cestovných poriadkoch) a v každom vozidle (nálepka na dverách, podobne ako BA).
Pripúšťam však, že po zmene dopravcu nálepky vo vozidlách spočiatku krátkodobo chýbali. Neviem si vybaviť, či tam v apríli 2022 už boli.
Akustické hlásenie o tom, že všetky zastávky sú na znamenie, existuje, ale len ako doplnkové (na zásah vodiča). Automaticky nebolo prehrávané nikdy.
Samozrejme je lepšie mať vozový park unifikovaný (len to by sa nákupy museli riešiť koncepčnejšie, t.j. jednou veľkou rámcovou zmluvou na veľa rokov). Ale keď už ho unifikovaný nemáš, tak naozaj nie je dôvod špekulovať nad tým či na 65 budú len SORky, alebo kombinácia SORiek a Urbanwayov.
Tak na konkretnej linke asi moc nie ale myslim si ze je dovod preco velke metropoly maju na jeden typ vozidla len od jedneho vyrobcu. Napr. Vieden Autobusy M Benz. Je to lepsie na prevadzku a udrzbu. Vobec sa mi nepacia tieto 4 vozove spekulacie ako urbino 12 hydrogen.
Tipujem ze dostanem palce dole ale zamyslite sa nad tym.
Pri takych 12metrakoch je irelevatne ci ti pride NS12, NB12, ci UWAY12. No pri klbakoch NB18 vs Otokar je uz to mixovanie aspon co sa tyka kapacity vozidla citit dost, hoc oba vozy maju 18,75m . Preto som zastanca vyclenenia liniek pre Otokary . Nemusi to byt na styl letiskovych L61 SU18. Ale aspon primarne vyclenit linky na to a nie zbytocne plytvat s tym L29,75. Na L37 by sa tiez hodila viac NB18 skrz viac sedadiel a jej jemne "medzimestsky" interier.
samkoh