Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BielikR #246308:
a aj vieš prečo to tak je ? 🙃
Reply on: Vladimír #246307:
Ty to vieš lepšie, ja som už pred koronou používal ako hlavný spôsob dopravy po NR peší presun, ale neboli pôvodne len niektoré zastávky na znamenie? Netvrdil som, že neboli žiadne na znamenie, ale mal som (asi mylný) pocit, že niektoré boli "stále", t.j. zastavovalo sa na nich vždy. P.S. Pre spresnenie, v NR som študoval 2016-22, predtým som bol v nej cca. 5x, väčšinou bez použitia MHD.
Reply on: Foltest #246295:
S tymi roznymi busmi na linke chodte na linku 20. Vzdy tam vidim daky iny bus...
Reply on: samkoh #246283:
Zastávky na znamenie boli v Nitre zavedené v roku 2013, teda dosť dlho pred koronou či zmenou dopravcu. Informácia o tejto skutočnosti bola a je umiestnená na každej zastávke (pri cestovných poriadkoch) a v každom vozidle (nálepka na dverách, podobne ako BA).

Pripúšťam však, že po zmene dopravcu nálepky vo vozidlách spočiatku krátkodobo chýbali. Neviem si vybaviť, či tam v apríli 2022 už boli.

Akustické hlásenie o tom, že všetky zastávky sú na znamenie, existuje, ale len ako doplnkové (na zásah vodiča). Automaticky nebolo prehrávané nikdy.
Reply on: 810zssk #246304:
Podľa mňa to je pre verejného obstarávateľa mimoriadne náročné. Otázne je, ako sa na to pozerá tiež pozerá ÚVO (dlhoročná rámcovka s veľkým objemom).

Ďalšia vec sú výrobné kapacity, ďalšia rôzne veľkostné kategórie. IMHO mať diverzifikovaný vozidlový park je nevyhnutné.

Ale zas netreba ísť do extrému a prevádzkovať doslova kusy vozidiel (15Trky, 21Trky).
Reply on: 810zssk #246304:
Absolutne suhlasim.
Reply on: SixSixTrooper #246301:
Samozrejme je lepšie mať vozový park unifikovaný (len to by sa nákupy museli riešiť koncepčnejšie, t.j. jednou veľkou rámcovou zmluvou na veľa rokov). Ale keď už ho unifikovaný nemáš, tak naozaj nie je dôvod špekulovať nad tým či na 65 budú len SORky, alebo kombinácia SORiek a Urbanwayov.
Reply on: Ike #246302:
Slovencina nieje moj rodny jazyk. Dakujem za opravu
Reply on: SixSixTrooper #246301:
*tipujem 😁
Reply on: Foltest #246295:
Tak na konkretnej linke asi moc nie ale myslim si ze je dovod preco velke metropoly maju na jeden typ vozidla len od jedneho vyrobcu. Napr. Vieden Autobusy M Benz. Je to lepsie na prevadzku a udrzbu. Vobec sa mi nepacia tieto 4 vozove spekulacie ako urbino 12 hydrogen.

Tipujem ze dostanem palce dole ale zamyslite sa nad tym.
Reply on: S499.1023 #246299:
Áno, ďakujem! 🙂
Viete niekto identifikovať typ vozidla v 6:18?
https://www.youtube.com/watch?v=eEoAwPARqv4

Vďaka 🙂
Reply on: Foltest #246295:
Pri takych 12metrakoch je irelevatne ci ti pride NS12, NB12, ci UWAY12. No pri klbakoch NB18 vs Otokar je uz to mixovanie aspon co sa tyka kapacity vozidla citit dost, hoc oba vozy maju 18,75m . Preto som zastanca vyclenenia liniek pre Otokary . Nemusi to byt na styl letiskovych L61 SU18. Ale aspon primarne vyclenit linky na to a nie zbytocne plytvat s tym L29,75. Na L37 by sa tiez hodila viac NB18 skrz viac sedadiel a jej jemne "medzimestsky" interier.
Reply on: Foltest #246295:
Šoto.
Reply on: SixSixTrooper #246293:
Existuje nejaky logicky dovod preco nevypravit na jednu linku dva rozne typy busov? alebo sa to len tebe proste nepaci?

fakt neviem kam na tieto napady chodite
Reply on: SixSixTrooper #246293:
a čo iné by s nimi mali podla teba robiť, keď nie vypravovať tam kde ich práve treba ?
Reply on: N/A #246291:
Hej ked pozeram beriem spat. Ale co budu robit. Miesat tieto 2 modelu na kazdu linku z solami? To je dost gulas (aspon zatial).
Reply on: Solider #246289:
Takže dúfam, že so Škodovkou také problémy ako s Cegelecom nebudú.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.