Samozrejme je lepšie mať vozový park unifikovaný (len to by sa nákupy museli riešiť koncepčnejšie, t.j. jednou veľkou rámcovou zmluvou na veľa rokov). Ale keď už ho unifikovaný nemáš, tak naozaj nie je dôvod špekulovať nad tým či na 65 budú len SORky, alebo kombinácia SORiek a Urbanwayov.
Tak na konkretnej linke asi moc nie ale myslim si ze je dovod preco velke metropoly maju na jeden typ vozidla len od jedneho vyrobcu. Napr. Vieden Autobusy M Benz. Je to lepsie na prevadzku a udrzbu. Vobec sa mi nepacia tieto 4 vozove spekulacie ako urbino 12 hydrogen.
Tipujem ze dostanem palce dole ale zamyslite sa nad tym.
Pri takych 12metrakoch je irelevatne ci ti pride NS12, NB12, ci UWAY12. No pri klbakoch NB18 vs Otokar je uz to mixovanie aspon co sa tyka kapacity vozidla citit dost, hoc oba vozy maju 18,75m . Preto som zastanca vyclenenia liniek pre Otokary . Nemusi to byt na styl letiskovych L61 SU18. Ale aspon primarne vyclenit linky na to a nie zbytocne plytvat s tym L29,75. Na L37 by sa tiez hodila viac NB18 skrz viac sedadiel a jej jemne "medzimestsky" interier.
Ike
Ďalšia vec sú výrobné kapacity, ďalšia rôzne veľkostné kategórie. IMHO mať diverzifikovaný vozidlový park je nevyhnutné.
Ale zas netreba ísť do extrému a prevádzkovať doslova kusy vozidiel (15Trky, 21Trky).