Hm, a prečo tam je potom novšia vrstva označenia SL a označník je integrovaný? Takisto terajší Cífer, Štadiónová mal v časoch pred integrovaným označníkom na označníku logo SlovakLines, nie SAD TT/Arrivy.
21-tke to z krížnej na OC Bory trvá 18 minút, resp. na T.P.Kolakoviča 21 minút, takže to sotva štvrťhodina nie je. A 4-kou je to v súčasnosti Krížna-Pri kríži 33 minút, laickým rozumom rátam predĺženie k niektorej borskej zastávke na +4 minúty, takže 37 min., čo je ešte stále menej, než tých tvojich 40. A všetko má svoje pre a proti, 4-ka nemá kde schytať zápchy, za to Šancová je nimi známa a Legionárska a D2 tiež nie sú práve pokojné.
Škoda, že nový most neuvádzajú s veľkým N. To by som chcel vidieť toho redaktora, ktorý porovnáva 40-minútovú jazdu električkou z Krížnej so sotva štvrťhodinovou jazdou linkou 21, ktorá medzitým zastaví na štyroch zastávkach.
asi boli pocitat v metre v ivanke pri dunaji ze kolko don zabludi autobusov a tak im vyslo ze cokolvek premavajuce aspon raz za hodinu je dostatocne casto, kedze v tom metre v ivanke ziaden autobus dnu nebol
ak zacnu platit TP 117, tak tam priechod nebude; vyhlaska uz umiestnovanie znaciek neriesi, maju na to byt technicke predpisy rezortu (TP, VL) (v sucasnosti podla zakona ma chodec pri prechadzani cez cestu rovnaku prednost na priechode aj mimo neho - ziadnu)
Žiadna TT linka tam nejazdia. Na SK platí (platil) medzi SADkami dohoda, že každý si označuje zastávky na vlastnom území (kraji/okrese...) s niekoľko malými výnimkami. Preto zastávky v Ciferi majú označenie SAD/ARRIVA TT.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto