Človek by čakal, že sa za ten čas *niekam* posunieš, ale vidím, žiaľ, nie.
Dáš si otázku, odpovieš si na ňu a samonaserieš sa a už tu šíriš bludy. Projekt s električkovou traťou samozrejme existuje, musí. Máš UPN, máš ÚGD. Na zabezpečenie súladu s projektom sú tu inštitúty DUR resp. DSP.
Prečo sa tam nehovorí aj o električkovej trati? Resp. ako mienia riešiť neskôr obratisko "Pri kríži" keď sa bude trať predlžovať a kadiaľ bude viesť ak sa nenechá na 4-prúdovke priestor v strede pre električkovú trať? Či to sa potom bude riešiť, keď bude neskoro?
takže jednu kapitolu dejín MHD v Budapešti uzatvárajú dnes 11.11.2022 v noci z Ikarusov radu 260 a 435 vozy s ŠPZ BPI960 ako Ikarus 435 na linke 7 Albertfalva vasútállomás - Újpalota, Nyírpalota út a voz Ikarus 260 s ŠPZ BPO147 linka 144 Rákosszentmihály, Csömöri út - Diófa utca.....koniec jednej epochy
Čo znamená "novšia vrstva"? V Cíferi žiaden SL označník nebol, iba žltý plech na CP v Jarnej. Na Štadiónovej bola len značka na stĺpe. Streetwiev je z júna, teda tesne pred začiatkom výmeny, môžeš si to všetko pozrieť.
Táto feature spravila úplne nepoužiteľnou tabuľu na Farského smer Centrum - tá totiž neinformuje o čase ochodu eliny, ktorá pauzuje na Jungmannovej, ale až o ďalšej, ktorá je ešte na trase.
V takýchto prípadoch by pomohlo, ak by tabuľa zobrazovala hore aj čas (ako to aj donedávna bolo), aby si to človek mohol pozrieť v CP aj vtedy, keď si napr. zabudne mobil/hodinky. To odstránenie času z tabúľ bola podľa mňa chyba, pretože ten jeden spoj navyše neurobí až taký rozdiel, ale zobrazenie času celkom áno (napr. aj vtedy, keď vypadli odchody, ale čas sa stále zobrazoval správne).
Všimol som si v poslednej dobe na virtuálnych tabuliach, že sa pomerne veľa spojov 'stráca'. Zistil som, že to nastáva najmä počas pobytu na konečnej - kým spoj ide smerom ku konečnej, vozidlo aj odchod sú uvedené. Ale keď príde na konečnú, tak sa z tabule stratí a je tam iba odchod podľa CP. Po odchode z konečnej (po potvrdení odchodu vodičom?) sa na ďalších zastávkach zase začne zjavovať vozidlo aj skutočný čas. Mám pocit, že sa to stáva iba vozidlám s novými palubákmi.
Čím je to spôsobené? Že sa vozidlo počas státia na konečnej s vypnutým motorom nehlási do systému? Vídavam to ale aj v L31/L94 medzi Blumentálom a Nám. Slobody...
Je v tomto plánovaná nejaká úprava? Je to takto dosť nepraktické.
Hm, a prečo tam je potom novšia vrstva označenia SL a označník je integrovaný? Takisto terajší Cífer, Štadiónová mal v časoch pred integrovaným označníkom na označníku logo SlovakLines, nie SAD TT/Arrivy.
21-tke to z krížnej na OC Bory trvá 18 minút, resp. na T.P.Kolakoviča 21 minút, takže to sotva štvrťhodina nie je. A 4-kou je to v súčasnosti Krížna-Pri kríži 33 minút, laickým rozumom rátam predĺženie k niektorej borskej zastávke na +4 minúty, takže 37 min., čo je ešte stále menej, než tých tvojich 40. A všetko má svoje pre a proti, 4-ka nemá kde schytať zápchy, za to Šancová je nimi známa a Legionárska a D2 tiež nie sú práve pokojné.
Škoda, že nový most neuvádzajú s veľkým N. To by som chcel vidieť toho redaktora, ktorý porovnáva 40-minútovú jazdu električkou z Krížnej so sotva štvrťhodinovou jazdou linkou 21, ktorá medzitým zastaví na štyroch zastávkach.
Ričard