Len pár postrehov od detí: Takže vraj v niektorých spojoch nefunguje wifi od Orangeu. Vie niekto v čom je problém? A druhá pripomienka od netere: Vraj sa na nových kožených sedačkách v busoch "lepia" a sú tam mláky z potu Tak či nie sú lepšie tie staré sedadlá zvané látkové smradláky
Tiež nechápem tomu, že kvôli čomu L90 a L91 naberajú také meškania v Rusovciach, Čunove atď. Nie sú tam žiadne zápchy, na Google mapách všetko zelené, tak fakt nechápem že prečo až 4 minút dokonca. Úplne jedno či je obed alebo večer, alebo aký voz. Párkrát som už cestoval L91 ráno pri zápchach a ten rozdiel meškaní moc ani nebol oproti súčasnosti mimo špičky. A na priecestia nech sa nevyhovára keďže meškania vznikajú už pred nimi.
samozrejme to aj tak skončilo, že si tú súpravu nechal na linku 5 pristaviť vedúci, a neuveríš, zrazu to šlo opraviť. chcel som len tým povedať, že by som sa ako vodič nespoliehal na to, že to funguje.
Po istom zážitku s neriadenou jazdou až "ku kostolíku" som také riešenia ihneď torpédoval teplým bonzom vedúcemu prevádzky alebo až riaditeľovi ED.
Takisto na trolejbusoch, keď mi nefunkčnú ručnú brzdu odporúčali nahradiť stočením kolies k obrubníku.
teória je jedna vec, prax druhá. mal som tú "česť" so súpravou, ktorá nebola schopná zastaviť dole kopcom, na Švantnerovej ani na magnetky. Samozrejme okamžite potom odchod z trate do vozovne na poruchu. Každý deň. Riešenie? Zákaz vypravovať do Dúbravky.
Majú revízori vôbec nejaké iné lokality ako Hlavná stanica? Lebo čo chodievam tak mám pocit že 99% sa objavujú pri Hlavnej stanici a tak 1% napríklad Petržalka, Vrakuňa, ostatné oblasti atď. Napríklad pri Nivách alebo pri Letisku som ich ešte nikdy nestretol.
Odparkovaním sa parkovacia brzda neuvoľňuje, stále drží polovicou zádržnej sily a to postačuje pri riadne nastavených ČB/KB na udržanie plne obsadeného vozidla v najväčšom dovolenom sklone. Celú svoju aktívnu kariéru som jazdil tak, že som brzdový pedál odparkovával ihneď po otvorení dverí a ak malo vozidlo tendenciu napr. na Švantnerovej alebo pod stanicou cúvnuť, už aj to šlo do knižky.
T3 všeobecne pri tak nízkej rýchlosti vyhodnotia, že vozidlo už stojí a teda odblokujú dvere. to isté rozjazd, akonáhle sú zavreté dvere a zadaná jazda, tak sa voz pohne. tam ešte nie je taká elektronika, ktorá by vyžadovala opätovné vypnutie jazdy. večnosť to zvyčajne trvá hlavne preto, že štandardne po zatvorení dverí vodič odparkuje ( uvoľní brzdu ) a až potom zadáva jazdu. neviem si ale predstaviť dôvod, prečo by vodič mal odparkované ešte pred zavretím dverí a spoliehal sa len na blokovanie dverí ( to ej ten okamžitý rozjazd ) . to má zarobené na prúser.
je na to prepínač, ktorým sa dá vypnúť blokovanie rozjazdu pri otvorených dverách, aby sa električka vedela dostať po svojich do vozovne pri poruche dverí. jeho použitie by mal zaznamenávať palubný počítač na kartu. samozrejme jazda s vyblokovanými dverami je s cestujúcimi zakázana
No a mňa by zaujímalo ako je to u K2S. Keď som čakal minule na linku 7 na Stn. Vinohrady tak vodič vyrazil z obratiska (bežnou rýchlosťou) so všetkými dverami otvorenými a takto pristavil električku. Potom už z bezpečnostných dôvodov samozrejme dvere zavrel, keď už boli dnu cestujúci.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Juraj