Chcel by som sa spytat ako funguje blokovanie rozjadzu na elektrickach T3G. Dost casto vidim (nielen na T3G ale aj na T3P) ze dvere sa otvaraju este kym vozidlo brzdi (cca 1 km/h). Toto je standardne nastavenie alebo je blokovanie vypnute?
Este som si vsimol nedavno ze niektori vodici zoslapnu pedal jazdy (pocut zopnutie linkoveho stykaca) este kym sa dvere zatvaraju, a potom sa vozidlo hned pohne zo zastavky po zatvoreni dveri. Toto je tiez nastavene normalne? Nie ze by mi to prekazalo, skor naopak (moje predosle skusenosti s T3G je ze im trva vecnost kym sa pohnu zo zastavky, takze toto mna prijemne prekvapilo), ale mne sa to zda dost nestandardne. Myslim si ze na vacsine vozidiel by vodic musel vypnut jazdu a znova zapnut po zatvoreni dveri, aby nahodou sme sa nedostali niekde prilis rychlo.
Brnenský systém má aj možnosť priamo si navoliť typ lístka, čiže ak Sor23 píše že nemá rád "tepovanie", predpokladám že naráža na to že v Brne si môže kúpiť napr. 24-hodinový lístok a už nemusí nikam nič ďalej prikladať. Plus teda takto zakúpený lístok platí v celom IDS, teda aj u iných dopravcov a v iných zónach (ak bol zakúpený s príslušnou platnosťou).
Prikladáme karty pri každej ceste je tam len jedna možností.
Pozeral som cp linky S70 odchody z Podunajských Biskupic smer von z mesta a tu na stránke sú uvedené iné odchody ako píše ubian. Ak som dobre videl, tak tu na imhd sú odchody teraz cez prázdniny rovnaké ako cez školský rok....
Vie to niekto z kompetentných skontrolovať, či nie je chyba tu?
Pre zaujímavosť, v Brne mali za dva roky systému platby kartou v MHD 15 miliónov transakcií (pričom to masívne stúpa - vyše milión z toho čísla bolo len v júni 2022) a táto forma predaja tvorí 47 percent vydaných jednorazových lístkov.
Na linke 250 aktualne minimalne 2 vozy, ktore mali mat cyklonosice, tak nemali ani len drziaky na ne (sekace). Arriva si uz tradicne asi robi dobry den z cestujucich....
Dobry den, tu mam navrhy ked sa uz rozprava o novom grafikone 22/23.
- Zrusit okamzite vsetky medzinarodne vlaky na uzemi SR, priklad: EC Metropolitan / Bathory by isli cez Gyor a Vieden do Breclavi, Hornad by koncil v Madarsku, RJ a Slovenska strela by koncili v Breclavi a OBB v Marchegu a Kittsee. S8 zrusit aj tak je to zbytocna linka.
- Zastavovat IC iba v Kosiciach a BA
- Rychliky radu 600 zastavovat iba v Kosiciach, Ziline, Trnave a BA hlavna. Preriedit zopar rychlikov radu 600, odchody z BA by boli napriklad 6:13, potom 10:13, potom 14:13. To je napriklad zrusenie R 603, R 605 atd.
- Na tratiach 110, 120, 130, 131 cez spicku 2 hodinovy interval, cez vikend a mimo 4 hodinovy interval. Zrusit okamzite linky S55, S65.
- Skratit vsetky rychliky radu 800 po Levice a preriedit tiez.
- S okamzitou platnostou zrusit vsetky REX vlaky na uzemi SR.
V akom roku sa podľa vás podarí najlepšiemu vedeniu DPB v histórii dosiahnuť aby nočáky na hlavnej stanici, rovno pod očami dispečerov ktorí akože majú dohliadať na organizáciu MHD fungovali civilizovane namiesto toho bordelu čo tam je dnes?
Edit: Kedy sa podľa vás podarí najlepšej mestskej polícii v histórii odtiahnuť autá dlhodobo parkujúce na zastávke Suché mýto, ako keby tam ani nebola?
Andrej
Este som si vsimol nedavno ze niektori vodici zoslapnu pedal jazdy (pocut zopnutie linkoveho stykaca) este kym sa dvere zatvaraju, a potom sa vozidlo hned pohne zo zastavky po zatvoreni dveri. Toto je tiez nastavene normalne? Nie ze by mi to prekazalo, skor naopak (moje predosle skusenosti s T3G je ze im trva vecnost kym sa pohnu zo zastavky, takze toto mna prijemne prekvapilo), ale mne sa to zda dost nestandardne. Myslim si ze na vacsine vozidiel by vodic musel vypnut jazdu a znova zapnut po zatvoreni dveri, aby nahodou sme sa nedostali niekde prilis rychlo.