Reakcia na: ratataj #243894:
Odparkovaním sa parkovacia brzda neuvoľňuje, stále drží polovicou zádržnej sily a to postačuje pri riadne nastavených ČB/KB na udržanie plne obsadeného vozidla v najväčšom dovolenom sklone. Celú svoju aktívnu kariéru som jazdil tak, že som brzdový pedál odparkovával ihneď po otvorení dverí a ak malo vozidlo tendenciu napr. na Švantnerovej alebo pod stanicou cúvnuť, už aj to šlo do knižky.
Andrej
Este som si vsimol nedavno ze niektori vodici zoslapnu pedal jazdy (pocut zopnutie linkoveho stykaca) este kym sa dvere zatvaraju, a potom sa vozidlo hned pohne zo zastavky po zatvoreni dveri. Toto je tiez nastavene normalne? Nie ze by mi to prekazalo, skor naopak (moje predosle skusenosti s T3G je ze im trva vecnost kym sa pohnu zo zastavky, takze toto mna prijemne prekvapilo), ale mne sa to zda dost nestandardne. Myslim si ze na vacsine vozidiel by vodic musel vypnut jazdu a znova zapnut po zatvoreni dveri, aby nahodou sme sa nedostali niekde prilis rychlo.