Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #243898:
A ja naposledy práve pri ASMN. Ale bolo to asi tak pred rokom.
Reply on: ratataj #243899:
Po istom zážitku s neriadenou jazdou až "ku kostolíku" som také riešenia ihneď torpédoval teplým bonzom vedúcemu prevádzky alebo až riaditeľovi ED.
Takisto na trolejbusoch, keď mi nefunkčnú ručnú brzdu odporúčali nahradiť stočením kolies k obrubníku.
Ma uz nejaka Skodovica "nove" BUSEcko ako Otokari?
Reply on: S499.1023 #243895:
teória je jedna vec, prax druhá. mal som tú "česť" so súpravou, ktorá nebola schopná zastaviť dole kopcom, na Švantnerovej ani na magnetky. Samozrejme okamžite potom odchod z trate do vozovne na poruchu. Každý deň. Riešenie? Zákaz vypravovať do Dúbravky.
Reply on: Juraj #243897:
Moje ostatné dve skúsenosti boli v úsekoch Kollárovo námestie - Zochova a Ríbezľová - Cintorín Vrakuňa.
Reply on: Anderis556 #243896:
Ja ich väčšinou stretávam na Trnavskom mýte takže aj tam sa často objavujú.
Majú revízori vôbec nejaké iné lokality ako Hlavná stanica? Lebo čo chodievam tak mám pocit že 99% sa objavujú pri Hlavnej stanici a tak 1% napríklad Petržalka, Vrakuňa, ostatné oblasti atď. Napríklad pri Nivách alebo pri Letisku som ich ešte nikdy nestretol.
Reply on: ratataj #243894:
Odparkovaním sa parkovacia brzda neuvoľňuje, stále drží polovicou zádržnej sily a to postačuje pri riadne nastavených ČB/KB na udržanie plne obsadeného vozidla v najväčšom dovolenom sklone. Celú svoju aktívnu kariéru som jazdil tak, že som brzdový pedál odparkovával ihneď po otvorení dverí a ak malo vozidlo tendenciu napr. na Švantnerovej alebo pod stanicou cúvnuť, už aj to šlo do knižky.
Reply on: Andrej #243891:
T3 všeobecne pri tak nízkej rýchlosti vyhodnotia, že vozidlo už stojí a teda odblokujú dvere. to isté rozjazd, akonáhle sú zavreté dvere a zadaná jazda, tak sa voz pohne. tam ešte nie je taká elektronika, ktorá by vyžadovala opätovné vypnutie jazdy. večnosť to zvyčajne trvá hlavne preto, že štandardne po zatvorení dverí vodič odparkuje ( uvoľní brzdu ) a až potom zadáva jazdu. neviem si ale predstaviť dôvod, prečo by vodič mal odparkované ešte pred zavretím dverí a spoliehal sa len na blokovanie dverí ( to ej ten okamžitý rozjazd ) . to má zarobené na prúser.
Reply on: mirec240 #243892:
je na to prepínač, ktorým sa dá vypnúť blokovanie rozjazdu pri otvorených dverách, aby sa električka vedela dostať po svojich do vozovne pri poruche dverí. jeho použitie by mal zaznamenávať palubný počítač na kartu. samozrejme jazda s vyblokovanými dverami je s cestujúcimi zakázana
Reply on: Andrej #243891:
No a mňa by zaujímalo ako je to u K2S. Keď som čakal minule na linku 7 na Stn. Vinohrady tak vodič vyrazil z obratiska (bežnou rýchlosťou) so všetkými dverami otvorenými a takto pristavil električku. Potom už z bezpečnostných dôvodov samozrejme dvere zavrel, keď už boli dnu cestujúci.
Chcel by som sa spytat ako funguje blokovanie rozjadzu na elektrickach T3G. Dost casto vidim (nielen na T3G ale aj na T3P) ze dvere sa otvaraju este kym vozidlo brzdi (cca 1 km/h). Toto je standardne nastavenie alebo je blokovanie vypnute?

Este som si vsimol nedavno ze niektori vodici zoslapnu pedal jazdy (pocut zopnutie linkoveho stykaca) este kym sa dvere zatvaraju, a potom sa vozidlo hned pohne zo zastavky po zatvoreni dveri. Toto je tiez nastavene normalne? Nie ze by mi to prekazalo, skor naopak (moje predosle skusenosti s T3G je ze im trva vecnost kym sa pohnu zo zastavky, takze toto mna prijemne prekvapilo), ale mne sa to zda dost nestandardne. Myslim si ze na vacsine vozidiel by vodic musel vypnut jazdu a znova zapnut po zatvoreni dveri, aby nahodou sme sa nedostali niekde prilis rychlo.
Reply on: 810zssk #243888:
Áno, narážam na to.
Reply on: TeBeCe #243884:
Tak potom asi ubian vyhadzoval blbosti. Ďakujem.
Reply on: henko151 #243885:
Brnenský systém má aj možnosť priamo si navoliť typ lístka, čiže ak Sor23 píše že nemá rád "tepovanie", predpokladám že naráža na to že v Brne si môže kúpiť napr. 24-hodinový lístok a už nemusí nikam nič ďalej prikladať. Plus teda takto zakúpený lístok platí v celom IDS, teda aj u iných dopravcov a v iných zónach (ak bol zakúpený s príslušnou platnosťou).

Prikladáme karty pri každej ceste je tam len jedna možností.
Reply on: S499.1023 #243886:
Hej, to neustale tapovanie in a out je dovod, preco radsej pouzivam aplikaciu, kde zaplatim rovnako kartou.
Reply on: henko151 #243885:
Len vo veľmi hrubej podstate. Nelimituje napríklad počet prestupov, nevyžaduje neustále tapovanie, ak nechcem skrátiť platnosť lístka a podobne.
Reply on: N/A #243882:
Brnenský systém funguje v podstate rovnako ako v Bratislave, akurát, že používa normálnu tarifu.
Reply on: lucky89 #243883:
Cez prazdniny by nemal ist iba vlak 13:38 z HLST a ten tam nie je.
Pozeral som cp linky S70 odchody z Podunajských Biskupic smer von z mesta a tu na stránke sú uvedené iné odchody ako píše ubian. Ak som dobre videl, tak tu na imhd sú odchody teraz cez prázdniny rovnaké ako cez školský rok....
Vie to niekto z kompetentných skontrolovať, či nie je chyba tu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.